29 Март 2024петък12:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

АПИ пак вини "Трейс" за бавните ремонти край Своге

автор:Дума

visibility 169

От пътната агенция признаха, че са знаели отдавна за лошото състояние на пътя край Своге. Но комуникацията с фирмата-изпълнител на трасето "Трейс" била тромава и забавила евентуалните ремонти в опасните участъци. Това стана ясно от думите на шефа на АПИ инж. Светослав Глосов пред БиТиВи.
Припомняме, че преди два дни журналистката и депутат от БСП Елена Йончева разкри, че в АПИ са получили доклад за опасния път край Своге още през юни 2017 година. Там се съдържали общо 7 точки с предписания, включително и за опасната настилка, при която липсва сцепление. От АПИ реално признаха, че са знаели за опасността, но хвърлиха вината върху фирмата "Трейс". Това се случи и в дните след катастрофата на същия път, при която загинаха 20 души. Заради трагедията и разкритията, че институциите не са упражнили контрол върху фирмата-изпълнител на трасета, оставки подадоха транспортният, регионалният и вътрешният министър.

Сега обаче, шефът на АПИ, обяснява, че агенцията не е "проспала" проблема. Той твърди още, че разкритията на Елена Йончева "не са нито сензация, нито откритие". По думите му агенцията си върши работата, отстранени били повечето дефекти, но въпросът със сцеплението се оказал спорен. Глосов обаче не каза защо пътят е приет от изпълнителя без забележки.
Той  призна, че не може да си обясни как асфалтът се е оказал със състав, различен от утвърдената рецептура. Според него, обаче, тук не говорим за измама, защото разликата би била под 2000 лв. за 350-метров участък.

Очаква се по-късно през деня омбудсманът Мая Манолова да се срещне с представители на община Своге за обезопасяване на пътя София-Мездра.

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 1

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 1

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 0

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 0

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 1

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ