Ангелкова с нов рекламен проект за над 6 млн. лв.
С парите България щяла да се рекламира целогодишно по водещи европейски тв канали, клиповете не били "никак лоши"
/ брой: 225
След като само преди седмица заради закъснение бяха провалени два проекта за реклама и участия в туристически изложения за 3,7 млн. лв., които изпълняваше Министерството на туризма, вчера стана ясно, че ведомството на Ангелкова ще работи по нов проект за над 6 млн. лв. По него се подготвя целогодишна рекламна кампания на България по водещи европейски телевизионни канали. Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от телевизионната кампания на България. Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6,3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца.
Целта е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали. Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа.
Чрез Euronews, Eurosport, National Geographic Channel и Discovery Channel рекламите ще достигат и до Азия, Близкия Изток и САЩ, така че покритието ще е в целия свят. Мотивът за избора на тези канали е, че те имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му. Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха от екипа, предаде БТА.
Допълнително заснетите клипове по проекта, т.нар. бонусни клипове, са реализирани от Eurosport и Euronews, които самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото. Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Адаптирали сме максимално старите клипове, с които разполагаме, на съответните езици, посочват още изпълнителите. "Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочиха презентаторите в отговор на въпрос дали сме успели да защитим най-доброто и в наш интерес, а не това, което чуждите телевизионни екипи са успели в удобно за тях време да заснемат.
През март, преди началото на активния летен сезон у нас, Министерството на туризма пусна телевизионната кампания на България по същите четири канала - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel.
МС отпуска още 120 000 лв. за администрацията на Ангелкова
Министрите одобриха на днешното заседание на МС на Министерството на туризма да се прехвърлят 120 000 лв. Средствата са прехвърлени по бюджетна програма "Администрация", където е установен недостиг на средства, чрез намаляване на утвърдените разходи по други две бюджетни програми в туристическото ведомство.
Припомняме, че през юли правителството отпусна допълнителни 2 млн. лв. за национална туристическа реклама до края на 2015.