26 Юни 2024сряда05:15 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ангелкова с нов рекламен проект за над 6 млн. лв.

С парите България щяла да се рекламира целогодишно по водещи европейски тв канали, клиповете не били "никак лоши"

/ брой: 225

автор:Дума

visibility 38

След като само преди седмица заради закъснение бяха провалени два проекта за реклама и участия в туристически изложения за 3,7 млн. лв., които изпълняваше Министерството на туризма, вчера стана ясно, че ведомството на Ангелкова ще работи по нов проект за над 6 млн. лв. По него се подготвя целогодишна рекламна кампания на България по водещи европейски телевизионни канали. Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от телевизионната кампания на България. Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6,3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца.
Целта е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали. Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа.
Чрез Euronews, Eurosport, National Geographic Channel и Discovery Channel рекламите ще достигат и до Азия, Близкия Изток и САЩ, така че покритието ще е в целия свят. Мотивът за избора на тези канали е, че те имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му. Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха от екипа, предаде БТА.
Допълнително заснетите клипове по проекта, т.нар. бонусни клипове, са реализирани от Eurosport и Euronews, които самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото. Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Адаптирали сме максимално старите клипове, с които разполагаме, на съответните езици, посочват още изпълнителите. "Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочиха презентаторите в отговор на въпрос дали сме успели да защитим най-доброто и в наш интерес, а не това, което чуждите телевизионни екипи са успели в удобно за тях време да заснемат.
През март, преди началото на активния летен сезон у нас, Министерството на туризма пусна телевизионната кампания на България по същите четири канала - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel.


МС отпуска още 120 000 лв. за администрацията на Ангелкова

Министрите одобриха на днешното заседание на МС на Министерството на туризма да се прехвърлят 120 000 лв. Средствата са прехвърлени по бюджетна програма "Администрация", където е установен недостиг на средства, чрез намаляване на утвърдените разходи по други две бюджетни програми в туристическото ведомство.
Припомняме, че през юли правителството отпусна допълнителни 2 млн. лв. за национална туристическа реклама до края на 2015.

БДЖ увеличава влаковете между София и Бургас

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 118

Закриват института за анализи на Асен Василев

автор:Дума

visibility 402

/ брой: 118

Земеделци алармират: Няма вода за напояване

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 118

Скопие отхвърля сделката със София

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 118

ЕС забранява руските дарения за партиите

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 118

Терористични атаки с 19 жертви в Дагестан

автор:Дума

visibility 388

/ брой: 118

Нови 1,4 млрд. евро за оръжие за Украйна

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 118

Историята като фарс

автор:Александър Симов

visibility 374

/ брой: 118

АНТИБАЙГАНЬО!? ЗАЩО ПЪК НЕ?

автор:Лозан Такев

visibility 382

/ брой: 118

Мицкоски отвори „Българския фронт“

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 118

БСП да размрази отношенията с Радев

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 118

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ