03 Май 2024петък23:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Абонатите на ЧЕЗ се жалват най-много от отчитането на електромерите

/ брой: 238

автор:Дума

visibility 16

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 714 сигнала от клиенти на компанията през първите шест месеца от встъпването си в длъжност, съобщиха от електроразпределителното дружество. Отчетът от дейността на омбудсмана показва, че най-много са сигналите, свързани с отчитането на електромерите - 69 (близо 10 процента), и за месечните фактури за електроенергия - 55 (близо 8 процента), от които само един сигнал е бил основателен.
 Въпросите за присъединяване на нови обекти са били 44 (6 процента), а за качеството на електроенергията - 39 (5,5 процента) от постъпилите сигнали. Според Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България, през изминалите шест месеца институцията "енергиен омбудсман" се е утвърдила като независим арбитър в споровете между дружествата на ЧЕЗ и клиентите.
 Енергийният омбудсман в ЧЕЗ е оправомощен да разглежда само сигнали от клиенти, които не са удовлетворени от начина, по който е решена тяхната жалба в някое от търговските дружества на ЧЕЗ в България - ЧЕЗ Разпределение България и ЧЕЗ Електро България.
 От подадените общо 714 сигнала 474 отговарят на всички критерии за разглеждане от омбудсмана, 457 от сигналите са разгледани по същество и клиентите на дружеството са получили отговор. В 155 случая омбудсманът е преценил сигналите за основателни. Клиентите на ЧЕЗ, подали сигнали и предложения към омбудсмана, получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай, съобщават от ЧЕЗ.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1053

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 973

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1266

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1031

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1236

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1056

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1176

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ