26 Април 2024петък20:50 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Акценти

Европейски стандарти

/ брой: 125

автор:Лозан Такев

visibility 1258

По европейските стандарти се наложи постфактум в Софийското метро да се изграждат допълнително ескалатори и асансьори в станциите, предназначени за майки с деца и хора с увреждания. Вече беше открита подземната железница в столицата ни и се разбиваха мраморни стълби и фоайета, за да има същите условия и Софийският метрополитен като в европейските столици...
Не ми се е случвало да ползвам метрото в европейски градове и да се натъкна на неработещи "пътеки", ескалатори и асансьори. Как им се получава не знам, не говоря дори за уникалното и едно от най-добрите превозни средства в Европа - Московското...
У нас обаче това е честа практика. Месеци, например продължи ремонтът на "пътеката" на станция "Софийски университет" в посока "Орлов мост", защото месеци наред бяха необходими за доставката на нужните за случая резервни части...
Със седмици продължи ремонтът на ескалатора на централната станция "Сердика"... Първо левия, после - десния... Асансьорът и в момента на станция "Константин Величков" е в траен ремонт и не му се вижда краят... Пътници вече са окачили на вратата му гневен текст от името на граждани с увреждания и майки с детски колички и малки деца... Дори са посочили нова цена на билетчетата от два лева ремонта, белким това ускори някак си отстраняването  на нередностите ...
Пък аз си мисля, че при подобни практики, които, видно няма да са последните, трябва да има санкции и в ръководствата и техническите състави, които обслужват подземния градски транспорт... Даже извинение за причинените неудобства няма. Билетите продължават да се незаконно лев и шестдесет, всички получават същите възнаграждения, директорският борд е на мястото си със същите и по-високи бонуси, премиите за ръководителите и генералния директор са налице, а метрото ни "извозва" по всички правила и европейски стандарти...
 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 268

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 282

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 248

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 317

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 208

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 300

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 296

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 259

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 267

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ