18 Септември 2024сряда22:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсилие до дупка

/ брой: 74

автор:Мая Йовановска

visibility 779

За пореден път лъсна безсилието на настоящото ръководство на БДЖ да се справи с проблемите на железопътния ни превозвач. След поредното кошмарно пътуване в претъпканите влакове по великденските празници шефът на холдинга Владимир Владимиров обяви "краткосрочни и дългосрочни мерки" за справяне с до болка познатия на всички проблем. Едната мярка я слушаме от години - купуването на нови влакове. Затова пък краткосрочните са на принципа: няма човек - няма проблем. От Гергьовден по най-натоварените линии хората ще пътуват само... ако имат предварителна регистрация на място. Какво ще правят живеещите в по-малките населени места, дето влакът няма алтернатива - не ми се мисли. Но явно ръководството на БДЖ няма никакво отношение към социалните и регионалните проблеми в държавата. Сякаш не ръководят държавен пътнически жп превозвач. Това е поредното тяхно управленско безсилие.
Изключително смехотворно е и оправданието за решението им. Освен недостига на вагони, за което слушаме от години, Владимиров ни обяснява, че те твърде често били изненадвани от това как хората изведнъж решавали да пътуват, а те не можели да предвидят такова нещо. Потресаваща наглост. Ако един ръководител на национален жп превозвач не може да предвиди, че по празниците ще пътуват повече хора, то министърът на транспорта би трябвало веднага да поиска оставката му и да го прати да пътува по БДЖ-то.
Впрочем безсилието на Владимиров, който не спира да се хвали как бил стабилизирал БДЖ, е нещо съвсем нормално. За да замаже скандала с претъпканите влакове, той обяви, че пътуването с влака от София до Бургас ще става за три часа при скорост 160 км в час. Това е една лъжа, която слушаме от години и от Владимиров не само на експертите са им се вдигнали косите, а и хлебарките във вагоните ще му се смеят.

 

Токът в Южна Европа - до пет пъти по-скъп

автор:Дума

visibility 618

/ брой: 178

Фон дер Лайен ни даде постен и скромен ресор

автор:Дума

visibility 655

/ брой: 178

Единайсет жени в новата Еврокомисия

автор:Дума

visibility 656

/ брой: 178

Атина иска европейско решение за мигрантите

автор:Дума

visibility 642

/ брой: 178

Накратко

автор:Дума

visibility 725

/ брой: 178

Ще се примири ли ЕП?

автор:Кристиан Вигенин

visibility 707

/ брой: 178

Светът по ръба на глобална и ядрена война

автор:Юри Михалков

visibility 675

/ брой: 178

Такса смет или национална криза с боклука?

автор:Барбара Пейчинова

visibility 614

/ брой: 178

Неуредици

автор:Барбара Пейчинова

visibility 827

/ брой: 178

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ