20 Март 2025четвъртък06:41 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Медии

"Журналисти в училище" се срещнаха с над 3000 деца

/ брой: 136

автор:Павлета Давидова

visibility 186

Над 3000 ученици от 26 училища в цялата страна се срещнаха с журналисти, свързани с наградите "Валя Крушкина - журналистика за хората". Срещите са част от инициативата "Журналисти в училище" на Фонд "Валя Крушкина" при Фондация "Работилница за граждански инициативи" (ФРГИ) и се провеждат за четвърти път. Четвъртото издание на "Журналисти в училище" се реализира с партньорството на OFFNews.bg, mediapool.bg, БНТ, BTV, Nova TV, Bulgaria on air и BIT.
Как се разпознават фалшивите новини; кой гарантира обективността на медиите у нас; защо има толкова негативни новини; как се прави репортаж - това бяха само част от въпросите, на които трябваше да отговарят 13 журналисти от ФРГИ.
Тази година фокусът на медийната и образователната инициатива бе върху медийната грамотност на учениците. "Срещите дадоха възможност на участниците да научат как по критичен начин да оценяват същността, похватите и влиянието на медийните послания и продукции. Инициативата допринася за сформирането на гражданска позиция у подрастващите", обобщават от фондацията.
От ФРГИ отбелязват, че инициативата набира все по-голяма популярност в цялата страна - тази година броят на училищата, желаещи да се включат в срещите, е двойно по-голям спрямо през 2016 г. "Докато миналата година получихме 23 заявки за участие, тази година бяха изпратени общо 49 от 40 населени места в страна. С това съответно се увеличи двойно и броят на проведените срещи и участниците в тях - 12 срещи повече в сравнение с миналогодишното издание на инициативата", посочват от ФРГИ.


 

ЕС разделен за помощта за Киев

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 51

Тръмп е оптимист за диалога с Русия

автор:Дума

visibility 1250

/ брой: 51

Масово убийство заради корупция

автор:Дума

visibility 1182

/ брой: 51

Накратко

автор:Дума

visibility 1191

/ брой: 51

А защо ни е НАТО?

автор:Валентин Георгиев

visibility 1275

/ брой: 51

Проваленият спектакъл

автор:Александър Симов

visibility 1302

/ брой: 51

За другата апатия

visibility 1140

/ брой: 51

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ