20 Ноември 2025четвъртък01:35 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

73% от нашенците готови да пазаруват на черния петък

/ брой: 222

автор:Дума

visibility 1214

Общо 73% от българите възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка по време на т.нар. черен петък (Black Friday), а онлайн магазините са първото, за което се сещат 62,9% от потенциалните клиенти, когато се говори за големи отстъпки при тази кампания. Това е почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини - 32,7%, показва проучване на един от най-големите у нас онлайн търговци.

Според проучването най-търсени при предстоящата кампания ще бъдат дрехите, към които са се насочили над 40% от възнамеряващите да направят покупки по време на шопинг събитието, следвани от обувките - 20,5%, продуктите за лична грижа и красота - 13,7%, и малките домашни електроуреди - 12,9%. Мобилни телефони и телевизори са сред търсените категории за съответно 8,7% и 5,6% от потребителите.

Пазаруващите онлайн са 77,1%, което бележи повишение спрямо предходната година, когато са били 70,4%. Сред тях най-активна е групата 25-34 г., следвана от 18-24 г. (съответно 90,4% и 83,6% от тях правят покупки онлайн).

На въпроса колко възнамеряват да похарчат по време на черния петък 63,1% от анкетираните, пазарували онлайн, са посочили сума между 100 и 750 лв., като 17,9% от тях са предвидили между 350 и 500 лв., а 5,5% имат намерение да направят покупки за над 1200 лв.

Зимната ваканция у нас поскъпва с до 10 на сто

автор:Дума

visibility 2849

/ брой: 217

Пускат единен електронен билет в транспорта

автор:Дума

visibility 1881

/ брой: 217

Държавата печели от енергетика и военна промишленост

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Взехме нов заем за 300 млн. лв.

автор:Дума

visibility 2315

/ брой: 217

СС на ООН прие резолюция за Газа

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Проверки за глоби в Босна и Херцеговина

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 217

Мадуро е готов да се срещне с Тръмп

автор:Дума

visibility 2634

/ брой: 217

Армейски колапс грози Украйна

автор:Дума

visibility 2249

/ брой: 217

Сезон на добавките

автор:Аида Ованес

visibility 2557

/ брой: 217

Бойкот на заведенията

автор:Иван Бакалов

visibility 2405

/ брой: 217

Викане срещу празна обществена сграда

visibility 2132

/ брой: 217

Имаш ли спестени пари да ми услужиш?

автор:Аида Ованес

visibility 2354

/ брой: 217

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ