4 месеца бавят тунела край Ловеч
Деница Златева се възмути, че ремонтът продължава и сега, въпреки че всичко трябваше да е готово до 22 декември м. г.
/ брой: 79
Още през ноември 2018 г. областната управа на Ловеч е обещала, че до 22 декември тунелът край входа на града ще бъде пуснат. Това обаче още не се е случило, а ремонтните дейности продължават, възмути се от забавянето зам.-председателят на БСП Деница Златева. Крайният срок е качен на сайта на областната управа, както и писмо от тогавашния председател на АПИ Светослав Глосов до бившия областен управител, сега директор на АПИ. Тунелът е бил отворен за кратко в началото на годината, след което отново е затворен. През последните дни седмата в евролистата на БСП е на обиколка в Ловешко и местни жители се оплакали от забатачения ремонт.
"Важно и полезно е да се строят магистрали, за да се развива инфраструктурата и да привличаме чужди инвестиции, но не бива управляващите да изостават в ремонтните дейности на първокласни, второкласни и третокласни републикански пътища", заяви Златева. Предстои БСП да представи брошура с качеството на пътищата в страната. "Не бива да има двойни стандарти. Важно е да дадем на гражданите усещането, че независимо дали се возят по магистрали или по първокласни, второкласни и дори третокласни пътища, винетките, които плащат за тази услуга, им гарантират качествена пътна инфраструктура", категорична е Златева.
В радиоинтервю зам.-председателят на ПГ "БСП за България" Георги Свиленски се възмути от начина, по който се строят пътища у нас. Той подчерта, че не бива средствата да се пилеят безотчетно. Депутатът припомни многобройните откази от МРРБ и от "Автомагистрали" ЕАД да предоставят договорите за изпълнение на строителството на пътищата. "Ако тези хора не бъдат отстранени от властта, контрол върху дейността няма как да се осъществи. Контролът става ясен, след като хората катастрофират върху тези пътища. Пътища, построени от ГЕРБ, отнемат човешки животи. Вече 6 месеца властта отказва да се направи независима проверка. Фактът, че отказват толкова време, показва, че тези хора имат притеснения и знаят, че ще бъдат заловени", смята Свиленски. Той изрази опасения дали "Автомагистрали" имат необходимия технически и физически капацитет да изпълнят мащабен проект като АМ "Хемус". "Ако ще правят магистрали като "Марица", "Тракия" и "Струма", по-добре да не правят нищо. След това трябва някой да ги ремонтира. Ако се правят настилки като край Своге, по-добре да не правят нищо, защото загиват хора", обобщи социалистът. Фактът, че Борисов отново започна да прави копки, показва, че безизходицата при ГЕРБ е пълна, коментира той предизборната обиколка на премиера.