22% от българите ще харчат по-малко по празниците
/ брой: 225
22 на сто от българските потребители планират да харчат по-малко за подаръци за празниците, 19% по-малко за храна и напитки (в Италия този процент е 14), а 17% ще харчат по-малко за забавления (в Австрия процентът е 13). Това показват данни на изследването "Как потребителите променят навиците си при пазаруване", направено от "Сапио Рисърч" по поръчка на платформа за плащания.
Проучването е проведено сред 14 500 потребители в Обединеното кралство, САЩ, Канада, Германия, Австрия, България, Италия, Перу, Чили, Бразилия, Мексико, Колумбия, Аржентина и Еквадор, като изследва промяната на потребителското поведение и отношение към плащанията. 21% от анкетираните посочват, че планират да се възползват от сезонните оферти и намаления, за да оптимизират портфейла си, а 20% казват, че благодарение на по-големите спестявания, които са успели да направят през годината, влизат подготвени в празничния сезон и по-високите цени на продуктите и услугите не ги притесняват.