27 Юли 2024събота15:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

1700 лв. на ден за пътуване с царския влак

Ретровагони за сватби и рождени дни предлагат железниците

/ брой: 78

автор:Дума

visibility 278

За 1700 лв. на ден може да се наеме парен локомотив с един атракционен вагон. Наемът на вагона е 750 лв., а на парния локомотив - 950 лв. Това каза Любомир Илиев - директор "Маркетингови продажби" в "БДЖ Холдинг" ЕАД на пресконференция, която се проведе по време на пътуване с атракционен влак от София до Банкя вчера. От компанията не изключват идеята вагоните да се ползват за сватби, честване на рождени дни и други тържества. Възможно е да се направят и курсове в чужбина. Ако някой иска да се чуства царски, може да го направи на практика, каза и министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков. Причината е, че БДЖ предлага пътуване с царския влак "Корона експрес", както и с "Витоша експрес", който е ползвал Тодор Живков. Друго атракционно пътуване е с теснолинейка от Септември до Велинград или от Добринище до Банско.
Само за първото тримесечие на тази година приходите на компанията от атракционни пътувания са 69 000 лв., като на ден са превозвани средно 624 пътници. Един вагон разполага със 70-80 седящи места. През уикендите атракционният влак от София до Банкя се движи със седем вагона. За изминалите три дни с него са пътували около 1300 души на ден. Разходът на влака за отиване и връщане от София до Банкя е 3000 лв. За едно пътуване са необходими два тона въглища. Цената на пътуване в едната посока е 80 ст., но след 20 дни билетчето вече ще струва 5 лв.. След атракционния период пътуванията по линията ще са минимум два пъти месечно.
През тази година се очаква приходите на БДЖ от атракционни пътувания да се повишат два пъти и половина и да достигнат 180 000 лв., каза министър Цветков. По думите му българските железници са сред малкото, които предлагат подобна услуга.

 

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 935

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 943

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 767

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 854

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 890

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 852

/ брой: 141

Душата и сърцето на БСП

автор:Александър Симов

visibility 217

/ брой: 141

Бузлуджа е началото

visibility 159

/ брой: 141

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ