18 Май 2024събота13:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Хаос

/ брой: 166

автор:Мая Йовановска

visibility 1684

Умната и с "грижа" за човека политика на властта в областта на транспорта забърка, меко казано, недоразумения и на вратата ни чука транспортен хаос, който пък ни застига във възможно най-неподходящия момент.
В разгара на летния сезон, когато по принцип е пикът на пътническите жп превози, от БДЖ съобщиха, че заради постоянно авариращите локомотиви спират движението на влаковете в някои участъци. Ей тъй на, точно сега и изведнъж. Сериозните всекидневни аварии на локомотивите със средна възраст 40 години някак рязко са изненадали превозвача. Айде стига бе! Това е смешно. Изненадва ви лошото техническо състояние на машини над 40 години? Ами регулярната ремонтна дейност, която е задължителна?
Ясно е, че БДЖ, като цяло, през годините натрупа загуби и инвестиции в машини е трудно да се правят, но тези последствия не са изникнали изведнъж, а само така ни се представят. Няма и съмнение, че в системата работят професионалисти, но слуша ли ги някой? Или пък ни финтират с един скрит начин отново да тръгне онази метла с намаляването на влаковете по ниско натоварените линии, но лустросана под формата на неочаквано стоварил се проблем?
Друг проблем пък продължава да прелива от пусто в празно - този с движението на най-тежките машини по магистралите. През тази година указанията на пътната агенция неколкократно се промениха. Последно след среща с пострадалите от катастрофи забрана отново има, макар по-рано да бе отменена по искане на превозвачите. Въпросът е, че и превозвачите, и пострадалите имат своите основания. А държавата, вместо да си свърши работата, се върти като фурнаджийска лопата, давайки предимство ту на едната, ту на другата страна.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1035

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 978

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1026

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1016

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1129

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 980

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1190

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1127

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 968

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ