Шоуто "войник"
/ брой: 31
Военният министър Каракачанов пусна тежката артилерия за набиране на войници за армията. По примера на премиера, който събира министри по паланки и кръстопътища, той прави това по площадите. С концерти. И с флашмоби, в които главната роля е отредена на "Пустинна котка". Машината ще стои гордо в центъра на събитието и ще пръска очарование пред бъдещите хора под пагон. Вчера в Перник, утре и в други градове.
Е, по-голяма глупост едва ли може да се измисли! Или може би воин номер едно, след като реализира детската си мечта да стане министър, е решил, че трябва да се пробва и като сценарист или арт мениджър. Може и да му се получи, но засега факт са само рекламните му напъни.
В момента над 5700 длъжности за военнослужещи остават незаети. И вместо да се захване да решава реално недокомплекта в армията чрез повишаване на заплатите, издигане на авторитета на българските войници и офицери и решаване на социалните им проблеми, Каракачанов се е втренчил в развлекателното шоу "Бъди войник". Рекламата ще се вихри в 29 града. Тя ще струва на държавата над 70 хиляди лева, а какъв ще е ефектът от нея само гадателки и врачки могат да прогнозират. Но това не е най-оригиналната хрумка на министъра. В края на миналата година той хвърли в ступор българите, като обяви, че ще търси войници по... радиото. Така щял да реализира другата своя голяма мечта - да върне наборната служба. Мераците му обаче са като да впрегнеш каруцата пред магарето. Защото все още няма яснота какво всъщност ще прави донаборната войска. За целта Каракачанов се втурна да провежда информационни дни с ученици и във военните клубове. Да организира кръгли маси с медии и НПО-та, да прави рейтингови информационни сайтове и аудио спот. Засега резултатът от неистовите му усилия е нулев. Но по-важното е шоуто да продължи.
Велик е нашият войник...