29 Март 2024петък03:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Президентът Обама подписа "закон за бибитката"

/ брой: 8

автор:Дума

visibility 1203

Оказа се, че безшумната работа на електроколите е както добро, така и зло, защото по-старите хора и тези, които имат слухови и очни проблеми, не ги чуват при приближаването им. Проблемът ще нараства все повече с увеличаването броя на електрическите мепесета по улиците. Затова федералната администрация е подготвила този закон след съгласуване с водещите автопроизводители. Естествено, исканият от закона звук няма да е като от вувузела или на свръхзвуков изтребител, но ще трябва да се чува с приближаването на колата.
В петък президентът Обама подписа закон за безопасност на пешеходците /Pedestrian Safety Act (S. 841)/, който ще защитава слепите и други пешеходци от "тихата автомобилна технология", както е записано в пресматериала. Предложението за закона беше представено в американския сенат през април 2010-а, но не беше минал през Конгреса до декември. Според предложението първо ще бъде проведено изследване, но още отсега е ясно, че електромобилите ще трябва принудително да издават допълнително генериран шум при скорости под 30 км/ч. Новият стандарт ще влезе в сила за коли, произведени и продадени  след две години от влизането в сила на стандарта.
Крачката на администрацията не е изненада за производителите, те сами се подготвят по проблема - Дженерал мотърс, например, при разработката на Шевролет Волт работи съвместно с представители на съюза на слепите в Щатите, Nissan е готов с няколко решения на въпроса, но японците смятат, че те са необходими при скорости до 20 км/ч, а над тази скорост е достатъчен и шумът от гумите.
Не всички експерти са съгласни че "законът за бибитката" - Bell Bill е достатъчно полезен, защото не засяга суперлуксозните автомобили, чийто шум е също незабележим, а те са и по-опасни. От друга страна, няма доказателства, че електромобилите и хибридите, които са вече стотици хиляди по американските улици, са удряли по-често пешеходци с увреждания от останалите автомобили.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ