24 Април 2024сряда12:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Потъване по план

/ брой: 27

автор:Мая Йовановска

visibility 1719

Поредица от събития очертават ясната тенденция, че властта напълно се отказва от БДЖ и ще остави националния ни превозвач да загине. По план. 

БДЖ ми е приоритет, заяви транспортният министър Росен Желязков. Освободи се от ръждясалото ръководство. Новото обаче продължи линията - поетият ангажимент да се купят нови влакове няма да се случи. Щели да се наемат стари срещу 2 млн. лв. Над 2 г. се проточи проблемът с ремонта на "Дезиро"-то, но, видиш ли, БДЖ било финансово стабилно. Попитахме защо. Мъглата около този въпрос се разсейва. Лошото е, че, както пееше великият Тодор Колев: след мъглата... пак мъгла.

На първо четене е приет закон, който либерализира вътрешния жп пазар за европейски превозвачи. Защо сега, а не през 2024 г., когато той трябваше да се отвори. Казано просто, чуждите играчи ще дойдат с новите си влакове и ще прилапат най-доходоносните отсечки, а за БДЖ ще останат губещите. Ако то обаче оцелее, което изглежда слабо вероятно с политиката на властта. 

Комай не само потъването на БДЖ-то, което е част от националната сигурност и има важна социална и регионална функция, върви по план, но и това на държавата - все повече автобусни линии в слабо населени райони започнаха да гърмят заради орязани държавни субсидии.

Отиваме на избори като доказана алтернатива

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 78

Всеки десети родител отказва задължителна ваксина

автор:Дума

visibility 153

/ брой: 78

Партия "Средна европейска класа" напуска ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 170

/ брой: 78

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 188

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 171

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 140

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 184

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 159

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 120

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 163

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 150

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 175

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ