19 Април 2024петък05:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Потъване по план

/ брой: 27

автор:Мая Йовановска

visibility 1714

Поредица от събития очертават ясната тенденция, че властта напълно се отказва от БДЖ и ще остави националния ни превозвач да загине. По план. 

БДЖ ми е приоритет, заяви транспортният министър Росен Желязков. Освободи се от ръждясалото ръководство. Новото обаче продължи линията - поетият ангажимент да се купят нови влакове няма да се случи. Щели да се наемат стари срещу 2 млн. лв. Над 2 г. се проточи проблемът с ремонта на "Дезиро"-то, но, видиш ли, БДЖ било финансово стабилно. Попитахме защо. Мъглата около този въпрос се разсейва. Лошото е, че, както пееше великият Тодор Колев: след мъглата... пак мъгла.

На първо четене е приет закон, който либерализира вътрешния жп пазар за европейски превозвачи. Защо сега, а не през 2024 г., когато той трябваше да се отвори. Казано просто, чуждите играчи ще дойдат с новите си влакове и ще прилапат най-доходоносните отсечки, а за БДЖ ще останат губещите. Ако то обаче оцелее, което изглежда слабо вероятно с политиката на властта. 

Комай не само потъването на БДЖ-то, което е част от националната сигурност и има важна социална и регионална функция, върви по план, но и това на държавата - все повече автобусни линии в слабо населени райони започнаха да гърмят заради орязани държавни субсидии.

Токът за бита още година с фиксирана цена

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 74

Общински проекти за 1,9 млрд. лв. са одобрени от МРРБ

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 74

Домакинствата заплашени от "водна бедност"

автор:Дума

visibility 337

/ брой: 74

ОМВ търси партньор за проучване за нефт и газ в Черно море

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 74

Словакия отхвърля мигрантския пакт

автор:Дума

visibility 392

/ брой: 74

Сърбия осъди решение на ПАСЕ за Косово

автор:Дума

visibility 366

/ брой: 74

Байдън е годен за президент

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 74

Накратко

автор:Дума

visibility 323

/ брой: 74

Терористичен атентат

автор:Александър Симов

visibility 409

/ брой: 74

За аматьорщината в киното

visibility 335

/ брой: 74

Г-н Президент, сменете Главчев, не преговаряйте с мафията!

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 74

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ