17 Февруари 2019неделя09:30 ч.

Няколко думи

Потъване по план

/ брой: 27

автор:Мая Йовановска

visibility 711

Поредица от събития очертават ясната тенденция, че властта напълно се отказва от БДЖ и ще остави националния ни превозвач да загине. По план. 

БДЖ ми е приоритет, заяви транспортният министър Росен Желязков. Освободи се от ръждясалото ръководство. Новото обаче продължи линията - поетият ангажимент да се купят нови влакове няма да се случи. Щели да се наемат стари срещу 2 млн. лв. Над 2 г. се проточи проблемът с ремонта на "Дезиро"-то, но, видиш ли, БДЖ било финансово стабилно. Попитахме защо. Мъглата около този въпрос се разсейва. Лошото е, че, както пееше великият Тодор Колев: след мъглата... пак мъгла.

На първо четене е приет закон, който либерализира вътрешния жп пазар за европейски превозвачи. Защо сега, а не през 2024 г., когато той трябваше да се отвори. Казано просто, чуждите играчи ще дойдат с новите си влакове и ще прилапат най-доходоносните отсечки, а за БДЖ ще останат губещите. Ако то обаче оцелее, което изглежда слабо вероятно с политиката на властта. 

Комай не само потъването на БДЖ-то, което е част от националната сигурност и има важна социална и регионална функция, върви по план, но и това на държавата - все повече автобусни линии в слабо населени райони започнаха да гърмят заради орязани държавни субсидии.

БСП поиска анкетна комисия за гафовете с е-винетките

автор:Дума

visibility 269

Харчим най-много за храна, жилище и данъци

автор:Дума

visibility 302

/ брой: 32

Срокът за касовите апарати остава засега

автор:Евгени Гаврилов

visibility 207

/ брой: 32

Два пъти са скочили случаите на морбили за година

автор:Дума

visibility 261

Депутатският имунитет в Гърция беше отменен

автор:Дума

visibility 309

Обезцветяване

автор:Павлета Давидова

visibility 280

/ брой: 32

Кръстчето

visibility 298

/ брой: 32

Един час с ценностите на земите ни

автор:Велиана Христова

visibility 193

/ брой: 32