28 Март 2024четвъртък11:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Платени зони вместо паркинги

/ брой: 5

автор:Деси Велева

visibility 122

Категоричният отказ за изграждане на безплатни обществени паркинги в София през последното десетилетие не е случаен. Бездействието не е просто следствие на мързел, незаинтересованост или избягване на отговорност. Това е съзнателно разработвана стратегия на Столичната община, която няма полза да влага в строеж на паркоместа парите, взети от същите шофьори за синя и зелена зона. Просто и ясно. Защо властта да гребе с шепи от ковчежето със златните монети, събирани за всеки час паркиране в центъра на София? Защо да изгражда инфраструктура в полза на автомобилоползвателите с едната ръка, след като в същото време с другата им бърка в джоба чрез зоните? Именно от тях годишно Центърът за градска мобилност събира между 40 и 50 милиона лева. С тях могат да се направят доста неща в областта на транспорта. 

Активна неправителствена организация като "Спаси София" си направи труда да посочи разчети как да се разходват приходите, колко и за какви дейности са нужни, каква е европейската практика. Но цялото усилие ще отиде на вятъра. Не защото не е правилно и полезно. А защото всички тези съвети са добре известни на управляващи и администрация. Те отлично познават и чуждия опит, и добрите практики, и начините за усвояване на средствата. Но едно е да знаеш какво да правиш с обществените пари, друго е да искаш да ги инвестираш ефективно. Та нали, ако от ГЕРБ изхарчат по предназначение тези милиони, събирани годишно в Центъра за градска мобилност, няма да има с какво да се пълнят тайни дупки и процепи. Неслучайно ЦГМ е известен като черната дупка на общината. Тя само дърпа, но не връща. Така че паркинги - под земята или на няколко етажа, няма да дочакаме скоро. По-вероятно идва времето за поредно увеличаване на зелената зона. Скоро и във вашия квартал.

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 0

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 0

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ