29 Март 2024петък01:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Норвегия обмисля "плаващи" тунели

/ брой: 153

автор:Дума

visibility 562

Норвегия планира да изгради "плаващи" тунели, съобщи агенция Фокус, като се позова на Си Ен Ен. Системата от съоръжения ще свързва южната и северната част на страната и ще струва поне 40 млрд. долара. Сега, за да се стигне например от южния град Кристиансанд до северния Трондхай покрай западното крайбрежие, трябва да се пътува 21 часа и да се сменят седем ферибота, ако сте с кола.

Плановете предвиждат до 2050 г. да бъдат построени редица мостове и най-дълбокият и дълъг тунел в света, който да минава на дълбочина от 392 метра под морското дъно и да бъде 27 километра дълъг. Освен тях има идея да бъдат създадени потопени на 30 метра под водата тунели, които медиите наричат "плаващи". Те ще бъдат използвани за пресичането на фиордите, когато не може да се изгради мост. 

Изработените от бетон "плаващи" тунели ще бъдат закотвени за морското дъно или прикрепени към понтони над водата, между които да преминават корабите. 

Идеята за потопен плаващ тунел не е нова. През 1882 г. британският военноморски архитект Едуард Рийд предлага плаващ тунел през Ламанша, но идеята е била отхвърлена.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ