Необичайни услуги са хит в хотелите
Предложенията обаче не успяха да задоволят само желанието на Доминик Строс-Кан
/ брой: 142
Някои луксозни хотели правят всичко възможно, за да оправдаят цените си пред клиентите, като предлагат и някои странни услуги, които впоследствие стават много търсени. Специална подборка представя едни от най-необичайните предложения.
Петзвездният хотел "Andaz Liverpool Street" в Лондон при поръчка осигурява на своите клиенти четене на приказки за лека нощ.
В американския "Barnsley Gardens Resort", разположен в щата Джорджия, има специална длъжност фея. Нейните занимания се свеждат до украсяване на стаите на четиризвездния хотел с листенца от рози и поднасяне на шампанско и шоколад.
Индийският "Rambagh Palace" е назначил на щат двама сътрудници, единственото задължение на които е да гонят гълъбите от площада пред петзвездното място за отсядане. Професионализмът изисква тези хора да правят това в условията на пълна безопасост на птиците.
В четиризвездния "Peabody" в Мемфис, САЩ, пък са наели пастир, който всяка сутрин в 11 ч. трябва да извежда стадо патки до фонтана на хотела, а точно в 19 ч. - да ги ескортира обратно до птичарника.
В лондонския "Holiday Inn Kensington Forum" гостът може спокойно да поиска някой да му стопли леглото. Съответният служител носи специален термокостюм.
Една от най-необичайните услуги обаче се предлага от "Westin Market Street" в Сан Франциско. Хотелът разполага от 1935 г. със служба за почистване и полиране на монети. Целта е на гостите да бъдат спестени всякакви грижи за хигиената на ръцете и чистотата на ръкавиците.
Само Доминик Строс-Кан може би уцели единствената услуга, която луксозните хотели не предлагат открито, коментира сайтът Hotel.com.