Най-малко 30-40% спад на приходите от туризъм
/ брой: 115
Загуби от 30-40% на приходите от туризъм спрямо миналата година са оптимистичният вариант на Министерството на туризма за сезона. Песимистичният вариант е за спад от над 50 на сто. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в тв интервю. От следващата седмица водещи телевизионни канали започват да излъчват реклами на България като туристическа дестинация, част от тях ще бъдат в праймтайм. Видеа ще се въртят в различни държави. Тя добави, че и тази година бюджетът за реклама е 12 млн. лева, колкото беше и през 2019 г.
На въпрос за километричните опашки на границата с Гърция и има ли вина България за тях Ангелкова отговори, че не може винаги тя да се търси в страната ни.
Запитана за сигналите за цени като 8 лв. за кафе или такса за Wi-Fi на плажа, тя отговори: "Това са единични сигнали, които със сигурност отвращават хората. Виждаме как те обаче се превръщат в нарицателно и удрят върху труда и усилията на всички останали работещи в сектора".