Назаем от Facebook
Лятна промоция по правителствен канал
/ брой: 187
Стефан Янков
"Кауфланд" и "Метро" си направиха много силна реклама пред ценово ориентираните потребители - вчера са обещали на Мирослав Найденов, че през следващите три месеца няма да вдигат цените на 10 основни хранителни стоки: хляб (Добруджа и бял), краве кисело и прясно мляко, краве сирене, краве масло, кашкавал Витоша, свинско и пилешко месо (трупно), яйца размер М, опаковка от десет броя, и стандартни кренвирши. В замяна пък Миро им казал да не се надяват, че заради това няма да им се правят проверки, но той няма как да каже нещо друго - и ние чудесно знаем, че всъщност трябва да се разбира точно обратното.
Ей на това му викам аз търговски нюх - да си обявиш лятната промоция по правителствения канал, всички медии да ти отразят рекламата напълно безплатно и да се спасиш от досадни чиновници за цели три месеца - при това изграждайки си образ на защитник на джоба на потребителите! За да не изпусне безплатната реклама, към тях побързала да се присъедини и "Билла". А за да се отличат още малко от другите две вериги и да предизвикат допълнително вниманието на пенсионерите, "Кауфланд" са заявили, че при тях даже не става дума за само 10 продукта, а за цели 14.
А какво ще стане след тези 3 месеца? Противно на всяка логика, но кой ли се учудва от това, Миро заявил, че хранителните продукти след това ще поевтинеят - въпреки че всичко, необходимо за производството и продажбата им, е поскъпнало. Всъщност ако ще поевтиняват, май излиза, че трите вериги всъщност отлагат за 3 месеца поевтиняването, а ни представят действията си като задържане на поскъпването.