23 Април 2024вторник11:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Honda Accord Hybrid няма трансмисия!

/ брой: 237

автор:Дума

visibility 2366

В тази кола няма нищо от това, което сме свикнали да виждаме като трансмисия в стандартните автомобили - нито автоматик, нито механична предавателна кутия, съединител, конвертор или вариатор. Новата  Honda Accord Hybrid има четирицилиндров бензинов мотор, два електромотора с различно предназначение, компактен акумулатор 1,3 кВтч и електронно контролиран пакетен съединител. Всичко това е изцяло нова система за задвижване, различна от досега познатата система на марката Integrated Motor Assist (IMA). Новата система се нарича Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
В основата на системата са двата електромотора, които са "пакетирани" заедно. Единият задвижва колата, а другият остава свързан за класическия двигател и служи основно като генератор на ток. Бензиновият мотор е 2-литров с интелигентна система за задвижване на клапаните i-VTEC, работещ по цикъла на Аткинсън. Максималната му мощност е 141 к.с. и моторът не е свързан механично със задвижващите колела през по-голямата част от работата си.  Той се свързва със задвижващите колела само в режим на равномерно движение по магистрала в директна връзка, еквивалентна на тази при максималната предавка на конвенционалните предавателни кутии. Този режим всъщност е и възможно най-благоприятният от икономична гледна точка.
Тази уникална система предлага четири различни режима на движение - електрически (EV), хибриден (HV), само на двигателя с вътрешно горене и регенеративен. През повечето време на движение - при ниски скорости, спиране и ускоряване бензиновият двигател не е свързан механично с колелата и колата върви на ток без мотор или с работа на бензиновия мотор на обороти, нямащи нищо общо с оборотите на колелата, но задвижващ генератора. От
Honda наричат тази система eCVT.
Литиево-йонният акумулатор с капацитет 1.3 кВтч тежи около 40 кг /колкото нормален автоматик\ и е разположен непосредствено зад задната седалка. На практика акумулаторът не утежнява автомобила и той е дори по-лек от основните си конкуренти на пазара - Toyota Camry Hybrid, Ford Fusion Hybrid, Hyundai Sonata Hybrid и Kia Optima Hybrid.
Новата Honda Accord Hybrid модел 2014-а тежи малко повече от стандартния модел Accord, но има активни амортисьори за подобряване на пътното поведение, както и електро-серво спирачна система, успокояваща последните 10 км/ч намаление на на скоростта при спиране, процес доста по-"нервен" при останалите хибриди по принцип.

Токът за бита остава регулиран поне още година

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 76

Поръчката за бързите влакове до морето "дерайлира"

автор:Дума

visibility 566

/ брой: 76

ДАИ е с нов автопарк за над 6,3 млн. лв.

автор:Дума

visibility 463

/ брой: 76

Фискалният резерв се оказа 10,9 милиарда лева

автор:Дума

visibility 507

/ брой: 76

Канарските острови на бунт срещу туристите

автор:Дума

visibility 613

/ брой: 76

2400 евро за раждане на дете в Гърция

автор:Дума

visibility 614

/ брой: 76

Задържан за бомбена заплаха в Дания

автор:Дума

visibility 525

/ брой: 76

Накратко

автор:Дума

visibility 517

/ брой: 76

Пълзяща цензура

автор:Нора Стоичкова

visibility 596

/ брой: 76

Ех, бедни Главчев...

visibility 682

/ брой: 76

Тръмп не е изход

visibility 541

/ брой: 76

Договорът с "Боташ" е един от най-корупционните

автор:Дума

visibility 546

/ брой: 76

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ