16 Април 2024вторник09:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Хаос и мистерии

/ брой: 92

автор:Евгени Гаврилов

visibility 516

"Според мен тол системата за товарните автомобили няма да работи коректно." "Фирмата, разработила системата, има сериозна вина за случилото се. Тя е разработена от дъщерни фирми на австрийската "Капш". По-сериозната вина обаче е на държавата, АПИ и МРРБ, които практически не са водили процеса по правилния начин." "Тази система не е нищо особено. Един от много важните въпроси, на който няма отговор - колко е платено за нея. Убеден съм, че са платени стотици хиляди, а това е система, която се изгражда буквално за няколко месеца с доста по-малка инвестиция." "Ако една фирма иска да спечели обществена поръчка, тя трябва да даде съответния подкуп на съответното място. Тя няма никакъв стимул да завърши проекта качествено в срок, тъй като тя знае, че хората, които я контролират, са получили пари от нея и те имат стимул тази фирма да продължи да работи с тях. Това е една от причините системата с винетките да претърпи това фиаско." 

Това са все думи на IT специалиста Иво Мирчев от началото на годината, които времето доказа. Пълен хаос цари в подготовката на тол системата за камиони, която трябва да влезе в действие от средата на август. Все още не са монтирани контролните рамки, няма яснота и карта на пътищата, по които камионите ще бъдат таксувани. Цената на километър също не е определена. Регионалният министър направи една среща с превозвачите, но до съгласие така и не се стигна. За сметка на това обаче има мистериозни индикации, че хаосът е създаден нарочно и цели отлагането на тол системата. Защото заложените приходи в бюджета от платеното преминаване по пътищата за 2019 г. са едва 200 млн. лв., докато премиерът Бойко Борисов обещаваше над 1 млрд. лв. годишно. Има и очевидна "абдикация" на държавата от нейните задължения. Затова тя свенливо преотстъпва на близка до властта фирма правото да събира такси. Иначе у нас корупция няма. Поне по думите на премиера.

"Лас Вегас" край Равно поле се провали

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 71

200 лв. разлика в офертите за новите 35 влака

автор:Дума

visibility 750

/ брой: 71

Еврото в България пак може да се отложи

автор:Дума

visibility 772

/ брой: 71

За пръв път Иран атакува пряко Израел

автор:Дума

visibility 807

/ брой: 71

Призоваваме за мир

автор:Дума

visibility 769

/ брой: 71

САЩ да стоят настрана, призова Техеран

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 71

Вашингтон твърдо зад Тел Авив

автор:Дума

visibility 746

/ брой: 71

Заедно

автор:Юлия Кулинска

visibility 851

/ брой: 71

Що за демокрация?!

автор:

visibility 812

/ брой: 71

Обратен ефект

visibility 794

/ брой: 71

Избори и образование

visibility 789

/ брой: 71

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ