20 Април 2024събота01:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Едно голямо нищо

/ брой: 125

автор:Деси Велева

visibility 371

Деси ВЕЛЕВА



След години на очакване как ще се оползотворят 80 млн. лева за въвеждане на така наречената тикет система в София, дойде време за равносметка. С милионите се предвиждаше да бъдат инсталирани хиляди устройства за валидиране, да се монтира видеонаблюдение в превозните средства, билетите и картите да се купуват с банкови карти и мобилни устройства, а финалът трябваше да се ознаменува с напълно нова и по-справедлива тарифна политика.
Години не стигнаха на общинарите да преценят дали цената на пътуването да зависи от изминатото разстояние или от времето. И докато се чудиха, спретнаха едно голямо нищо, за което сега събират мнения от столичани.
Така нареченият билет за време всъщност е най-обикновен билет с бонус за прекачване. Формално, столичани не губят от нововъведението, а само печелят, тъй като досега, така или иначе, за две превозни средства трябва да си купят два документа. Вероятно и това е търсеният ефект от авторите на измислицата - да не кажат хората, че се вдигат цените за билетче.
По данни на самата община, едва 10 на сто от пътуванията стават с еднократен билет. Това означава, че новият документ 30+ ще удовлетвори твърде малко пътници. Защо тогава да пипат тази цена? Ако тя се вдигне, хем ще има недоволство, хем печалбата на кметството ще е твърде малка. Затова оттам се опитват по по-хитър начин да достигнат до скрито вдигане на цените чрез премахване на един много ползван документ - едномесечна карта за една линия. Така хората ще са принудени да си купуват карта за всички линии на повече от двойна от досегашната тарифа. А печалбата за общината хич няма да е символична.
Така че цялата гюрултия около революционната тарифна политика всъщност е подмолно увеличаване на цените на пътуванията и опит предварително да се вземат колкото може повече пари от столичани чрез абонаментни карти.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ