25 Април 2024четвъртък17:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Е-бъркотия

/ брой: 1

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1315

Тази година втръсналите до болка празнични репортажи за пътната обстановка имаха някакъв смисъл, защото бяха гарнирани с информация за е-винетките, които влязоха в сила през 2019 г. Подобно на властта тя бе неточна, недостатъчна и безполезна. А казусът около е-винетките показа две неща. Първото е, че администрацията е в състояние да опорочи и най-добрата идея, каквато по принцип е въвеждането на е-винетки и тол-системата по пътищата. И второ, че у нас трудно изобщо може да се говори за държавност, щом без Неговата намеса не може да бъде решен и най-дребният проблем. Той каза, че за Северната тангента на околовръстния път на София няма да се иска винетка и от АПИ си подвиха опашката.  

А то да е само това проблемът, здраве му кажи. През есента на миналата година ни обясняваха, че хартиената винетка задължително трябва да се конвертира в електронна. Сега се оказа, че това не е така. Типично по нашенски и системата за продажби се срина в първите дни на 2019 г. Всъщност тя в един момент може да се окаже напълно излишна, защото КАТ няма да може да глобява за липсата на електронни винетки, тъй като няма да е свързан с базата на АПИ. Шофьорите, които изберат да конвертират хартиения стикер и не изтрият лепенката от предното стъкло, остават под контрол, но за останалите това няма да е възможно. Тази дейност трябва да бъде уредена чрез промени в Закона за движение по пътищата, но кога те ще станат обект на депутатското внимание не се знае. Освен това, чисто технически, пътните полицаи трябва да бъдат снабдени с мобилни терминали, за които логично е да има обществена поръчка. Тя също ще отнеме време. На повече от хората не им е ясно дали ще се плаща допълнително за тол-системата, щом са си купили е-винетка. Изобщо управляващите успяха вместо е-винетка като честитка да ни подарят е-бъркотия. 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 309

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 361

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 277

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 321

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 323

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 238

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 364

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 294

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 303

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ