16 Април 2024вторник18:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Д. Русинова, EЦТП: На практика липсва контрол през нощта върху обществения превоз на пътници и товари

автор:Дума

visibility 1447

Според Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики в България липсва контрол на пътя през нощта при извършване на обществените превози на пътници товари, което много често води до инциденти на пътя. Според  Русинова причината е, че Автомобилната администрация не разполага с достатъчно служители, които да поемат и контрола на превозите през нощта, информира БНР.

Тя коментира още, че спирането в крайпътни отбивки, трябва да се случва, само ако трябва да бъде отстранена повреда по колата и автомобилът трябва да бъде сигнализиран с триъгълник, а пътниците  да бъдат със светлоотразителни жилетки. 

"През нощта, на практика, общественият превоз на пътници и товари няма никакъв контрол върху него, тъй като Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" няма служители, които да работят през нощта. Много често заради това се получава така, че се случват пътни инциденти именно с обществения превоз на пътници и товари през нощта. В случая инцидентът е тежък, защото пътят е изключително натоварен и тежък, с изключително интензивен трафик, на който водачите редовно нарушават правилата за движение. Вие ги наричате "крайпътни отбивки", аз ще кажа, че става дума за площадки за аварийно спиране, в които не се спира и да ги използвате като тоалетна, а се спира, единствено когато има някаква авария и съответно автомобилът се обозначава с триъгълник, а хората си слагат светлоотразителни жилетки.

От Европейския център за транспортни политики вече са посетили мястото на инцидента, случил се тази нощ с румънския автобус на главния път Русе- В. Търново, каза още Диана Русинова 

Билетът за влак поскъпва с 20% от 7 май

автор:Дума

visibility 300

/ брой: 72

Тецовете в Източномаришкия басейн минават на газ

автор:Дума

visibility 341

/ брой: 72

Инфлацията леко се забавя, но храните поскъпват

автор:Дума

visibility 283

/ брой: 72

Заплаха за поливния сезон в Пловдивско

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 72

Разногласия в Тел Авив за отговора срещу Иран

автор:Дума

visibility 348

/ брой: 72

В Гърция забраниха паленето на огън

автор:Дума

visibility 303

/ брой: 72

Кипър спира да дава убежище на сирийци

автор:Дума

visibility 302

/ брой: 72

Накратко

автор:Дума

visibility 294

/ брой: 72

Широко затворени очи

автор:Мая Йовановска

visibility 323

/ брой: 72

"Наивният" Иран

автор:Юри Михалков

visibility 323

/ брой: 72

Ще изпратим ли на изборите отново бандити във властта?

visibility 295

/ брой: 72

За нов икономически модел в ЕС, базиран на знанието

автор:Дума

visibility 275

/ брой: 72

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ