29 Март 2024петък02:36 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Четириколка на Piaggio ще е конкурент на Таtа Nano и Smart

/ брой: 258

автор:Дума

visibility 1385

Италианската Piaggio, повече известна със многобройните си модели мотопеди и скутери, демонстрира четириколесен концептуален микроавтомобил, наречен засега NT3, "направен, за да посрещне нуждите на нарастващата мобилизация в страните с развиващи се икономики, най-вече в Азия - Индия, Виетнам и Югоизточна Азия". "Идеята ни за новия модел дойде директно от Индия, за да подпомогне движението в големите градове, както и в големите метрополиси в Азия и Европа. "Специално индийският пазар може да поеме огромни бройки от новия ни модел" - сподели президентът на Piaggio Роберто Коланино, като подчерта, че проектът е 100% дело на Piaggio. Новият модел отговаря много точно на транспортните нужди на хората в Индия, например където с голяма популярност се ползва триколката на италианците Piaggio. По всяка вероятност производството на NT3 ще бъде стартирано във Виетнам или в Индия, където Piaggio с успех произвежда скутерите си Vespa. По всяка вероятност италианците ще предложат цяла гама задвижвания, сред които и хибридно.
Четириколката ще се задвижва от 200 или 300-кубиков мотор, a хибридният вариант ще има към това и малък електромотор. С малкия мотор италианците обещават максимална скорост от 60 км/ч, която е напълно подходяща за азиатските пазари. Четириколката NT3 е дълга 2.4 метра, има три места - шофьор отпред в средата и двама отзад, което е типично за моторните рикши в Азия. NT3 е развит на базата на товарния вариант на триколката Ape, има пространствена тръбна рама и предпазна краш-кутия, за да се осигури максимално възможната защита на пътниците. С един литър гориво NT3 може да измине 30 км. Хибридният вариант с двигател 300 куб.см ще може да развие максимална скорост от 80 км/ч, като пробегът само на ток достига 30 км. Piaggio има сериозен опит в хибридната технология и вече има два подобни модела в гамата си.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ