16 Август 2024петък22:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Управляващите нагласили свои хора за пътни одитори

/ брой: 87

автор:Искра Тодорова

visibility 3050

Подозрение, че управляващите са нагласили свои хора да бъдат пътни одотири изразиха вчера депутати от левицата по време на обсъждането на второ четене на Закона за пътищата.
Според законопроекта одитор на пътища може да бъде всеки строителен инженер.
Ако вече сте си подготвили хора за тези позиции, кажете, призова социалистът Румен Такоров. Той каза, че не разбира логиката на управляващите. Такоров обясни, че по принцип архитектите участват в изграждането на пътища, тунели, мостове само с допълнителни елементи. Всичко останало се прави от строителен инженер. Този, който проверява работата, трябва да е с по-висока квалификация, а вие в момента давате възможност това да се прави дори от хора, които нямат магистратура, обърна се към мнозинството Такоров. Дупките и повредените светофари са нещо различно от това, за което говорим, наблегна депутатът.
Социалистът Димчо Михалевски също възрази на логиката на управляващите. "Не може всеки геолог или хидроинженер да прави тази важна проверка", каза той и предложи към точката да се добави, че освен дипломата за инженер одиторът трябва да има и квалификация за "пътно строителство". В противен случай ще имаме много одитори, но без съответната квалификация, заяви той. Любен Татарски отговори, че по принцип бил съгласен, но се опасявал, ако се въведе предложението на Михалевски, да не се стесни прекалено кръгът на кандидатстващите.
"Въпросът е в качеството, а не в количеството", отговори Михалевски, и допълни, че в момента има достатъчно пътни инженери, които стоят без работа. Говорим за безопасност на пътя все пак, категоричен бе депутатът от левицата.
Въпреки това мнозинството отхвърли предложението на Михалевски и не прие изискването за квалификация "пътно строителство" при избора на одитори на безопасността на пътищата.

 

Птицевъдите искат да се забрани вносът на украински яйца

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 156

Доган по документи се разделя с ТЕЦ "Варна"

автор:Дума

visibility 421

/ брой: 156

Производствените цени в селското стопанство спадат

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 156

Украйна може да се откаже от ядрени ни реактори

автор:Дума

visibility 392

/ брой: 156

Съединените щати не са световен полицай

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 156

Жалба в Гърция за пожара до границата

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 156

Нови версии за атаките срещу "Северен поток"

автор:Дума

visibility 377

/ брой: 156

Накратко

автор:Дума

visibility 547

/ брой: 156

Ни чул, ни видял

автор:Аида Паникян

visibility 509

/ брой: 156

Политически цайтнот

visibility 480

/ брой: 156

Пропадането на Източна Европа

автор:Боян Дуранкев

visibility 395

/ брой: 156

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ