23 Юни 2024неделя14:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Управляващите нагласили свои хора за пътни одитори

/ брой: 87

автор:Искра Тодорова

visibility 2752

Подозрение, че управляващите са нагласили свои хора да бъдат пътни одотири изразиха вчера депутати от левицата по време на обсъждането на второ четене на Закона за пътищата.
Според законопроекта одитор на пътища може да бъде всеки строителен инженер.
Ако вече сте си подготвили хора за тези позиции, кажете, призова социалистът Румен Такоров. Той каза, че не разбира логиката на управляващите. Такоров обясни, че по принцип архитектите участват в изграждането на пътища, тунели, мостове само с допълнителни елементи. Всичко останало се прави от строителен инженер. Този, който проверява работата, трябва да е с по-висока квалификация, а вие в момента давате възможност това да се прави дори от хора, които нямат магистратура, обърна се към мнозинството Такоров. Дупките и повредените светофари са нещо различно от това, за което говорим, наблегна депутатът.
Социалистът Димчо Михалевски също възрази на логиката на управляващите. "Не може всеки геолог или хидроинженер да прави тази важна проверка", каза той и предложи към точката да се добави, че освен дипломата за инженер одиторът трябва да има и квалификация за "пътно строителство". В противен случай ще имаме много одитори, но без съответната квалификация, заяви той. Любен Татарски отговори, че по принцип бил съгласен, но се опасявал, ако се въведе предложението на Михалевски, да не се стесни прекалено кръгът на кандидатстващите.
"Въпросът е в качеството, а не в количеството", отговори Михалевски, и допълни, че в момента има достатъчно пътни инженери, които стоят без работа. Говорим за безопасност на пътя все пак, категоричен бе депутатът от левицата.
Въпреки това мнозинството отхвърли предложението на Михалевски и не прие изискването за квалификация "пътно строителство" при избора на одитори на безопасността на пътищата.

 

БНБ алармира за бум на фалшиви столевки

автор:Дума

visibility 185

Таксиджиите нащрек: индийците им взимат хляба

автор:Дума

visibility 1125

/ брой: 116

Алкохолът и тютюнът у нас - най-евтини в ЕС

автор:Дума

visibility 1013

/ брой: 116

Русия и Виетнам - все по-близки

автор:Дума

visibility 1251

/ брой: 116

Шолц търси решение за миграцията

автор:Дума

visibility 1048

/ брой: 116

"Хизбула" заплаши и Кипър

автор:Дума

visibility 1008

/ брой: 116

Още един провал

автор:Деси Велева

visibility 1237

/ брой: 116

По-добри времена

автор:Мая Йовановска

visibility 1106

/ брой: 116

За късия хоризонт

visibility 1081

/ брой: 116

Войната, която пак ни напомня: "Хора, бдете!"

автор:Евгений Белий

visibility 1135

/ брой: 116

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ