14 Август 2024сряда12:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

аБДЖикация

/ брой: 216

автор:Наталия Гергова

visibility 1341

Уилям Гладстон, барон Хирш... Тодор Каблешков, Иларион Драгостинов, Захарий Стоянов... Ивайло Московски. Тези имена са свързани по някакъв начин с българските железници. Първите двама са ги строили, следващите трима са работили в тях, а последният в много кратък миг от житието-битието си ще ги прати за скрап в името на фискалния комфорт - не нашия, не на железниците, а на Борисов, Дянков и сие.
Един от най-големите работодатели в страната се готви да изхвърли на улицата няколко хиляди железничари. Защото държавното дружество няма пари, има опасни стари локомотиви и вагони, както и неразплатени задължения. А няма пари, защото държавата не дотира този елемент от националната сигурност, както правят другите държави. БДЖ не можело да докаже разходите си, вика Дянков. Ерго, трябва да отиде за скрап. На Дянков не му пука, защото няма да си ходи в САЩ с трена, я. По тая причина не го интересува, че за 80 на сто от България влакът е спасение.
Впрочем, тъй като ЕС залага все повече на жп транспорта, искаме да припомним на многоуважаемия финансов министър, че Хитлер е забавил нападението си над СССР, защото е трябвало да пригоди влаковите композиции към по-широките коловози на Съветите. Та влаковете и войни могат да предрешат. Ама къде ти такава памет у Дянков. Той за едни проценти и "фискална дисциплина" цяла държава затрива, пари само за СРС-та има. А ние се тръшкаме за железниците. Мани ги, би рекъл бат'Бойко.
И махат железниците. А нане Вуте се кани да си продаде цървулите и да си купи мазда.



 

Хората на Кьовеши влязоха в "Булгартрансгаз"

автор:Дума

visibility 107

/ брой: 154

Нивите поскъпнаха повече от два пъти за 7 години

автор:Дума

visibility 125

/ брой: 154

Митниците монтират суперскенери по границата

автор:Дума

visibility 134

/ брой: 154

Българският износ изостава с 6% на полугодието

автор:Дума

visibility 113

/ брой: 154

Банди вилнеят в Дания и Швеция

автор:Дума

visibility 133

/ брой: 154

Потушени са повечето пожари в РС Македония

автор:Дума

visibility 128

/ брой: 154

Нов руски командващ за Курска област

автор:Дума

visibility 105

/ брой: 154

Накратко

автор:Дума

visibility 145

/ брой: 154

Лявото обединение и неговите душмани

автор:Александър Симов

visibility 148

/ брой: 154

Вакханален танц

автор:

visibility 120

/ брой: 154

Бойното кръщение на военноморския ни флот

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 154

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 123

/ брой: 154

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ