11 Февруари 2025вторник14:41 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Търговски паркове изместват моловете

/ брой: 173

автор:Дума

visibility 790

Търговските паркове, при които магазини от различни вериги имат общ паркинг, са в процес на изключително бърз растеж както в България, така и в целия регион на Централна и Източна Европа (ЦИЕ), пише в анализ на консултантска компания на пазара на имоти. Търговските паркове в процес на изграждане в ЦИЕ са повече от изгражданите молове, което затвърждава тенденцията за траен интерес към този формат от страна на инвеститори, търговци и потребители.
В региона има силен интерес към ритейл парковете, който се изразява не само в строителството на нови площи, но и в навлизането на нови концепции. Докато в България миксът от магазини на територията на търговските паркове все още се придържа към класическите оператори, като достъпни магазини за мода и обувки, супермаркет, електроника, мебели, магазини от типа „Направи си сам“ и отскоро - места за хранене, на развитите пазари вече има и кина, хотели, споделени офис площи и други. Ритейл парковете се наложиха като практични места за пазаруване, докато при моловете фокусът пада върху потребителското преживяване и забавления, посочват консултантите.
Средната гъстота на ритейл парковете в Централна и Източна Европа е 92 кв.м на 1000 жители. Активните инвестиции в сегмента бързо променят тези показатели, но България все още е под средното ниво за страните от региона. Все пак страната ни изпреварва Полша, но в Унгария има 172 кв.м ритейл паркове на 1000 жители.

Тази година ще бъде въведен в експлоатация язовир "Луда Яна"

автор:Дума

visibility 486

/ брой: 27

Кредитите с ръст от 14,6% за година, депозитите - с 10,1%

автор:Дума

visibility 486

/ брой: 27

Обществени поръчки за над 132 млрд. лв. са обявени за 5 г.

автор:Дума

visibility 492

/ брой: 27

Производството се сви с близо 4%

автор:Дума

visibility 477

/ брой: 27

"Свободна Европа" и "Гласът на Америка" да бъдат закрити

автор:Дума

visibility 567

/ брой: 27

Партията на Албин Курти печели вота в Косово

автор:Дума

visibility 482

/ брой: 27

Президентът на Румъния подаде оставка

автор:Дума

visibility 499

/ брой: 27

Накратко

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 27

За семки и бонбонки

автор:Аида Паникян

visibility 470

/ брой: 27

Трудни истини

visibility 431

/ брой: 27

За положението с тока

visibility 464

/ брой: 27

Възраждане на БСП като водеща политическа сила!

автор:Дума

visibility 507

/ брой: 27

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ