11 Март 2025вторник11:02 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Подготвят пореден опит за концесия на пловдивското летище

/ брой: 32

автор:Дума

visibility 10353

Планираме да започнем процедура по отдаването на концесия на Летище Пловдив. Това обяви вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов по време на среща с авиационната индустрия, съобщиха от Министерството на транспорта и съобщенията.
"В авиацията ни трябва да има повече бизнес и по-малко държава. Привърженик съм на идеята авиационният бизнес да поеме управлението на Летище Пловдив и да инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище. Предстои да бъдат направени концесионни анализи по отношение на процедурата със съответните изводи и препоръки", посочи Гроздан Караджов. Той подчерта, че летищата в България трябва да се предоставят на концесия, какъвто е европейският опит, а не да се издържат от държавата.
Това ще е трети опит за отдаването на концесия на летището в Пловдив. Първият беше през 2018 г., когато транспортен министър беше настоящият премиер Росен Желязков. Тогава държавата избра обединение, водено от китайската компания "Хайнан", което се представляваше от бившия финансов министър и настоящ депутат от ПП-ДБ Асен Василев. След смъртта на собственика на компанията във Франция обаче китайците се отказаха. Държавата пък не пожела да предостави концесията на втория класиран - местно обединение около пловдивската ПИМК.
Две години по-късно беше обявена втора процедура за концесия. Срокът за подаване на оферти беше удължаван три пъти, но кандидати така и не се появиха. Основната причина за провала на процедурата беше, че тя се проведе по време на разгара на пандемията на COVID-19, която удари силно авиационния бранш.

Цигарите поскъпват с над 2 лв. заради евродиректива

автор:Дума

visibility 6306

/ брой: 44

МФ подновява информационната кампания за еврото

автор:Дума

visibility 5869

/ брой: 44

ДНСК разреши ремонтът на "Опълченска" да продължи

автор:Дума

visibility 6361

/ брой: 44

Френска компания ще доставя скандалните 35 влака

автор:Дума

visibility 5305

/ брой: 44

В Германия "изляха" основите на кабинета

автор:Дума

visibility 6460

/ брой: 44

Вучич предупреди за насилие на протеста

автор:Дума

visibility 5920

/ брой: 44

Гърция привлича богатите чужденци

автор:Дума

visibility 6203

/ брой: 44

Накратко

автор:Дума

visibility 6910

/ брой: 44

Срам за държавата

автор:Валентин Георгиев

visibility 6847

/ брой: 44

Промоции и достойнство

автор:Велизар Енчев

visibility 6762

/ брой: 44

Макрон паникьорът

автор:Юри Михалков

visibility 6619

/ брой: 44

Европейската и българската левица на кръстопът

visibility 6315

/ брой: 44

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ