25 Февруари 2025вторник14:36 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Няколко думи

Има ли машинист в локомотива

/ брой: 203

автор:Мая Йовановска

visibility 7022

"Реформите" за подобряване състоянието на БДЖ отдавна дават своите "добри" резултати. От липсата на достатъчно влакове, през безумните закъснения и претъпканите мръсни вагони до инцидентите със запалвания и даже онзи показателен случай, дето пътници бутаха мотрисен влак на излизане от Пловдив заради липсата на напрежение в мрежата. Безумието комай стигна връхната си точка онзи ден, когато влак, возещ шефовете на БДЖ, аварира при гара Роман. И заради това "уважаемото" ръководство на железниците закъсняло с час за среща в Горна Оряховица, тъй като локомотивът на бързия влак от София за Варна се повредил.
Наистина щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Поредица от министри и висши държавни служители обявяваха за свой приоритет вдигането на БДЖ на крака. А през това време железницата потъваше все повече и по-надълбоко. Поради различни причини, но най-вече заради регулярното "прочистване" на специалистите по всички възможни нива на БДЖ и назначаването на колонии от калинки. Още по-тъжното е, че състоянието на железопътния ни превозвач е показателно и за дереджето на цялата държава.
Все повече се налага реторичният въпрос има ли адекватен машинист, който да управлява БДЖ? А има ли такъв, който да води адекватно влака на държавата?

Eдна трета от икономиката ни е в сивия сектор

автор:Дума

visibility 234

/ брой: 37

Повишените тол такси няма да оскъпят храните

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 37

За една и съща услуга плащаме различни такси на банките

автор:Дума

visibility 206

/ брой: 37

България покри на косъм критерия за ценова стабилност

автор:Дума

visibility 260

/ брой: 37

Консерваторите отново на власт в Германия

автор:Дума

visibility 248

/ брой: 37

В името на мира Зеленски готов с оставка

автор:Дума

visibility 269

/ брой: 37

ЕС ще се въоръжава с налични фондове

автор:Дума

visibility 207

/ брой: 37

Накратко

автор:Дума

visibility 188

/ брой: 37

Бюджет по навик

автор:Аида Паникян

visibility 197

/ брой: 37

Бездарен стрелец си

автор:Христо Георгиев

visibility 236

/ брой: 37

"ЗА" и... "ЗА" българския лев!

visibility 234

/ брой: 37

Пациентът, а не болестта трябва да е на първо място

visibility 281

/ брой: 37

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ