Столичани скочиха срещу новия сайт на ЦГМ
/ брой: 156
Столичани недоволстват от новия сайт на Центъра за градска мобилност (ЦГМ), който беше променен преди около месец и от мобилното приложение. Не спират критиките на ползвателите на обществения превоз, които твърдят, че подобрение няма и че след промените сайтът е станал много по-неудобен за пътниците. Те призовават ръководството на ЦГМ да възстанови спрени функционалности, които са били полезни за пътниците, но по неясни причини вече не са налични. От общинската фирма мълчат и не отговарят на въпроси по темата.
Основното недоволство е, че след подобренията сайтът на ЦГМ е престанал да предоставя информация от виртуалните табла, която съвпада с данните от бордовете по спирките на градския транспорт.
Новият сайт може да стане по-добър от стария, ако направите интерактивна карта, където да може да цъкнем директно на спирката, а не само да я търсим по текущата некадърна система, коментират потребителите.
"Преди можехме да направим сметка в колко часа да хванем определено превозно средство и да се прехвърлим на друго, за да стигнем навреме. Само на таблата на спирките не можем да разчитаме", оплакват се софиянци.
След промените мобилното приложение на ЦГМ не предоставя никаква информация за движението на градския транспорт, а е насочено изцяло към разплащанията за паркиране в синя и зелена зона, оплакват си жители на столицата.