13 Април 2025неделя00:20 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

За три години:

2,5 млрд. лв. пръснали от АПИ за ремонти

Започнаха тестовете на системата за контрол на средната скорост

/ брой: 68

автор:Дума

visibility 3232

За три години за текущ ремонт и поддръжка от АПИ са похарчени 2,5 млрд. лв., а подобряване на пътната инфраструктура няма, сочат данни на Института за пътна безопасност (ИПБ). Основните причини за много ПТП е неправилна организация на движението или липса на такава, неравности по пътното платно и недостатъчно сцепление между гумите и асфалта, категорични са от института.
По повод оправданията на шефа на пътната агенция, че пътищата не са били поддържани заради липса на сключени договори, експертите питат за какво тогава са дадени парите. От ИПБ твърдят, че администрацията на АПИ е некомпетентна да управлява ресурсите за поддръжка и ремонт на пътищата и че там има корупция.
"Има пълен консенсус в НС, че трябва да се сложи край на войната по пътищата. Много човешки животи си отиват заради несъобразена скорост и лоши пътища", коментира зам.-председателят на ПГ на левицата Мая Димитрова.
Междувременно започна тестването на системата за секционен контрол на средна скорост. Те се провеждат от Националното тол управление и института по метрология на Северната скоростна тангента в София.

ЕС може да разчита на силна Германия

автор:Дума

visibility 5403

/ брой: 68

Тръмп отложи митата за хрисимите страни

автор:Дума

visibility 5489

/ брой: 68

САЩ и Русия си размениха осъдени затворници

автор:Дума

visibility 5542

/ брой: 68

Накратко

автор:Дума

visibility 5451

/ брой: 68

Политически терзания

автор:Александър Симов

visibility 5122

/ брой: 68

Неадекватност

автор:Мая Йовановска

visibility 5441

/ брой: 68

Самоконтролът е №1

visibility 5664

/ брой: 68

Звездният миг на България

автор:Дума

visibility 5307

/ брой: 68

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ