29 Декември 2024неделя15:07 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

"Свободни" медии

/ брой: 141

автор:Ивелин Николов

visibility 3785

Живеем във времена, в които информацията означава много - и знание, и влияние, и пари, и власт.
Българинът (а и не само той) вярва на медиите. Редовно чувам: "Така казаха по телевизията", "В един сайт са написали" или "Пише го във вестника - значи е вярно".
Дали обаче авторите на тези думи се замислят какво точно се случва в българските медии?
Гладна стачка обявиха вчера журналисти в Пазарджик (стр. 2). За да спасят радиото, в което работят.
От показни полицейски акции и партийни интриги дали спряхме да обръщаме внимание на важни неща? Кой, как и защо променя Закона за радиото и телевизията. Кой, как и защо сменя членове на Съвета за електронни медии и на Комисията за регулиране на съобщенията? Кой, как и защо раздава или отнема лицензи? Кой, как и защо купува вестници, радиостанции, телевизии, рекламни агенции и разпространителски мрежи? Кой, как и защо създава все нови и нови "информационни" сайтове? Кой, как и защо използва утвърдени марки на вестници или на телевизионни канали, но с нови концепции и с нови екипи? Има ли монополизъм в българското медийно разпространение и в рекламния пазар?
Нима в "свободните" медии не са чували заплахите: ще ти спра рекламата, ще изчезнеш от павилионите или - ще те спра от печат?
И - кой закриля всичко това? Кой има интерес от това?
Не е ли Той същият, който внушава на колегите: или си "свободен" да хвалиш властта, или си "свободен" да не си журналист.

Има ли нелегален внос на добитък от съседна страна

автор:Дума

visibility 43152

/ брой: 244

Неизвестна болест покоси 200 овце във ферма в Карнобатско

автор:Дума

visibility 39883

/ брой: 244

65% срив на чуждите инвестиции

автор:Дума

visibility 43566

/ брой: 244

Банките уличени в нелоялни практики при отпускане на кредити

автор:Дума

visibility 44167

/ брой: 243

Путин готов за диалог с Тръмп и Зеленски

автор:Дума

visibility 42900

/ брой: 244

Русия без условия за преговори с Киев

автор:Дума

visibility 41243

/ брой: 244

Белград минава на безплатен транспорт

автор:Дума

visibility 38485

/ брой: 244

Левите в Румъния се оттеглят от преговорите

автор:Дума

visibility 37472

/ брой: 244

Светът през 2024

автор:Дума

visibility 59294

/ брой: 244

Турбулентната политическа 2024 година

автор:Юлия Кулинска

visibility 48563

/ брой: 244

БСП се нуждае от радикална промяна

автор:Юлия Кулинска

visibility 43192

/ брой: 244

2024 - историческата година за БСП

автор:Александър Симов

visibility 41538

/ брой: 244

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ