11 Юли 2024четвъртък01:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Положението е трагично: Трескаво търсим влакове

/ брой: 157

автор:Дума

visibility 399

Министерството на транспорта се допитва до всички големи производители на влакове в Европа дали могат в най-кратки срокове да доставят нов подвижен състав за нуждите на БДЖ. Пазарното проучване, което е започнало миналата седмица, трябва да покаже дали водещите фирми имат налични мотрисни влакове, и дали планират производство до края на годината. Това каза пред "Нова телевизия" транспортният министър Георги Гвоздейков. Той не посочи до кои точно компании са изпратени запитванията. Информация за такава процедура липсва и в Регистъра за обществени поръчки.

По думите му целта е модернизацията на железниците да започне в най-кратки срокове, тъй като подвижният състав, който ще бъде осигурен със средства от Плана за възстановяване, покрива 50% от нуждите на БДЖ. В запитването са посочени базовите характеристики, на които трябва да отговаря подвижният състав, за да е съвместим с българската жп мрежа. Целта е това да са влакове от ново поколение, които държавата може да придобие в спешен порядък още преди доставките по ПВУ, обясни още Гвоздейков.

Само 35 души остават в ТЕЦ "Марица Изток 3"

автор:Дума

visibility 814

/ брой: 129

Правителството продаде ДЦК за още 200 млн. лв.

автор:Дума

visibility 775

/ брой: 129

Икономиката в България ще нарасне с 2,3% през 2024 г.

автор:Дума

visibility 871

/ брой: 129

Политика на писмата

автор:Александър Симов

visibility 781

/ брой: 129

За секретната "индикативност"

visibility 769

/ брой: 129

Отвратителна вакханалия

visibility 680

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ