02 Октомври 2024сряда12:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Що не ги натоварим

/ брой: 103

автор:Мая Йовановска

visibility 1462

На кредиторите на БДЖ им писна. Запорирали са сметки на холдинга и заплашват, и то не за сефте, да разпродават влакове. Ако сега обаче изпълнят заканата си, жп превози у нас изобщо няма да има. Остава само една траурна церемония да й спретнем на железницата. А хилядите, които всекидневно разчитат на нея? А железничарите, които ще останат без работа? К`во й пука на властта! Нали тя се вози в скъпи коли, за които плащаме всички.
Големият специалист Владко Владимиров, който бе гонен и отново връщан начело на холдинга, не спря да се фука как намалил загубите. От всеки телевизор в държавата обещаваше, че БДЖ ще цъфне и върже под неговото ръководство. Влакове щял да купува, пътуването щял да подобрява... Ето го резултата. Явно толкоз си може. Или пък изпълнява някаква скрита партийна програма. Щото, откакто ГЕРБ са на власт, все се опитват да абдикират от проблемите на железницата.
ЕС настоява да увеличим дела на железопътните превози в страната. Защото по презумпция са едни от най-безопасните и екологичните. Може и да стане, ако ни задължат определен процент от работещите в железницата да са футболисти.
Що да не ги натоварим в един конски вагон...
 

 

Въглищните централи трябва да работят

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 187

300 жени и 96 мъже са столетници в България

автор:Дума

visibility 91

/ брой: 187

37 на сто от младите българи са зависими от алкохола

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 187

Младите под 25 години у нас трупат дългове най-бързо

автор:Дума

visibility 78

/ брой: 187

"Топлофикация - София" била в готова за отоплителния сезон

автор:Дума

visibility 79

/ брой: 187

Директен влак София-Русе пътува с германските вагони

автор:Дума

visibility 75

/ брой: 187

Израел навлезе в Южен Ливан

автор:Дума

visibility 77

/ брой: 187

Безредици в Албания и Северна Македония

автор:Дума

visibility 69

/ брой: 187

Асанж платил висока цена за свободата си

автор:Дума

visibility 81

/ брой: 187

Накратко

автор:Дума

visibility 94

/ брой: 187

Психодесните бесове

автор:Александър Симов

visibility 91

/ брой: 187

Държава в държавата

visibility 76

/ брой: 187

Настъплението на младите в киното

автор:Олга Маркова

visibility 75

/ брой: 187

ООН се дискредитира до невъзможност за спасение

visibility 72

/ брой: 187

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ