02 Октомври 2024сряда19:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2208

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

Въглищните централи трябва да работят

автор:Дума

visibility 679

/ брой: 187

300 жени и 96 мъже са столетници в България

автор:Дума

visibility 470

/ брой: 187

37 на сто от младите българи са зависими от алкохола

автор:Дума

visibility 530

/ брой: 187

Израел навлезе в Южен Ливан

автор:Дума

visibility 674

/ брой: 187

Безредици в Албания и Северна Македония

автор:Дума

visibility 607

/ брой: 187

Асанж платил висока цена за свободата си

автор:Дума

visibility 497

/ брой: 187

Психодесните бесове

автор:Александър Симов

visibility 870

/ брой: 187

Държава в държавата

visibility 734

/ брой: 187

Настъплението на младите в киното

автор:Олга Маркова

visibility 581

/ брой: 187

ООН се дискредитира до невъзможност за спасение

visibility 666

/ брой: 187

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ