Анималистична естетика превзема градската мода
Родни ВИП персони се прехласнаха по скъпарските дрешки на Just Cavalli
/ брой: 42
Няколко свята, обединени от анималистична естетика, са преплетени в колекцията пролет-лято 2011 на модния бранд Just Cavalli, чийто първи бутик в България бе открит преди броени дни в сърцето на столицата.
Родни ВИП персони почетоха с присъствието си бляскавото светско събитие в хотел "Шератон". Сред първите, дошли да разгледат скъпарските дрешки в бутика на собственичките Силвия Колева и Славея Янева, бе Аня Пенчева, придружена от съпруга си Ивайло Караньотов, сина им Ангел и дъщеря си Петя Дикова. Сред гостите се открояваха още Валя Войкова, Диана Любенова, Радост Драганова, бременната Деси Банова, стилист Капанов, дизайнерките Жана Жекова и Аля Милушева. Гилдията на певците представяха Глория, Теди Кацарова, Краси Аврамов и Лияна. Титулуваните красавици Венета Харизанова, Елеонора Манчева, Румяна Маринова и Юлия Юревич също с интерес разгледаха бутика и колекцията на модната марка Just Cavalli. Тя бе представена от моделите на "Ивет фешън", като сред манекените се открояваше Никол Станкулова - чаровната синоптичка на Нова ТВ.
Теми, вдъхновени от африканското сафари, жирафски принтове върху фон от слонова кост и винтидж ефект, който моделира петната, естествен питон с жълти ленти отстрани и ръчно рисуван индонезийски тигър са само част от най-новата линия, посветена на дамите. За почитателите на марката, както и на елегантната градска мода, са предназначени тоалетите от колекцията, вдъхновени от известния филм на Джеймс Камерън "Аватар". Друг оригинален акцент е сканираната картина на истинска винтидж рокля на Роберто Кавали, присъствала в "Сексът и градът 2". Произведението е отпечатано върху много лек и секси тоалет от коприна. А оригиналните принтове от колекцията на известната марка, вдъхновени от подводни мотиви, са секси и много подходящи за млади и жизнерадостни хора.
За дамите обаче са предназначени 70% от тоалетите в бутика, разположен на 260 кв. м, на два етажа до централния вход на хотел "Шератон". Останалите 30 на сто от облеклата са за силния пол. Но и тук колекцията, вдъхновена от мъжа, който прекарва лятната си ваканция в Стромболи и Малибу, също е повлияна от анималистичната култура на Cavalli. Тя варира от дневна до нощна тематика, а всички цветове са съобразени с акцентите от природата. Принтовете изобразяват исторически коне, коралови вкаменелости, както и морето във всичките му настроения.