09 Ноември 2024събота00:17 ч.

ВРЕМЕТО:

В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд. В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд.

Пардон

По каналния ред

/ брой: 76

автор:Благовест Митков

visibility 3074

Много обичам идиотските идеи. Те ме вдъхновяват да измислям и аз идиотии, а известно е, че за да живееш добре и спокойно в днешно време, трябва да си или политик, или идиот.
Ето, тези дни например научих, че имало идея да се направи плавателен канал, който да свързва Русе и Варна. Впрочем тази идея не била нова. Още преди Освобождението била хрумнала на някой си Таяр бей, но тогава Негово Величество Султанът му казал: „Сус бре, керата!“, освен това го нарекъл абдал и будала и дори го напсувал по анадолски обичай. Та идеята замряла.
По-късно – през 1927 година, тя отново възкръснала, но заради настъпващата криза замряла отново.
Отново възкресение – през 1972 година и отново замиране.
И премиерът Костов я реанимира по време на своето управление, но защо не я осъществи – един Господ знае! Вероятно не са му стигнали парите, които държавата тогава взе при приватизацията на БГА „Балкан“.
Както и да е, идеята има своето четвърто възкресение, което мен лично ме радва и ме стимулира творчески.
Защо – мисля си – само канал „Русе-Варна“?!
Можем да направим и канал „Видин-Солун“, с отклонение „Петрич-Охрид“!
Както и канал „Перник-Белград“, който ще свързва реките Струма и Сава. При наличието на такъв канал всички туристи, които са разгледали крепостта Калемегдан в Белград, ще могат за броени часове да доплават с бързи вапори и да видят и крепостта на Кракра в Перник. Представяте ли си какъв дюшеш е това за туристическия бизнес на България?!
Ами ако от канала „Видин-Солун“ дръпнем едно малко каналче към София и набързо я превърнем във Венеция на Балканите, а?! Ще внесем стотина гондоли от Италия, ще обучим гондолиери и – „О соле мио!“
Да, обичам идиотските идеи! Те развихрят и развинтват още повече фантазията ми, което е приятно.
Но момент, момент! Сега си спомних! Построяването на канала „Русе-Варна“ по предварителни изчисления ще струва около четири милиарда лева. Като познавам нашенските нрави, поне половината от тях ще се оттекат не във въпросния канал, а в нечии джобове! Следователно идеята не е чак толкова идиотска! Поне за някои! 

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 781

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 748

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 591

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 722

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 745

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 762

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 739

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 706

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 651

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 657

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 681

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 704

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ