26 Юли 2024петък17:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

На кого да вярваме

/ брой: 107

автор:Евгени Гаврилов

visibility 450

На луди ни направиха през последните месеци с този пакет "Макрон". С него лягаме, с него ставаме. И накрая сме на път нищо да не разберем какво се случва. Ден след като Комисията по транспорт в Европейския парламент отхвърли част от текстовете на пакета "Мобилност", срещу които протестираха българските превозвачи, отзивите в България са противоречи заради разнопосочната информация, която пристига. Ако слуша човек управляващите, това е поредният голям успех за Бойко и компания. Разбира се, в негов стил, премиерът свика даже пресконференция да се похвали. Точно на противоположния полюс са обаче мненията на един от преките участници в спора - българските превозвачи. Според тях, след поредната "победа" на българското правителство на фронта на европейската политика, ситуацията не само не се подобрява, а напротив, влошава се.
Промените в пакета "Мобилност" са поредният казус, в който се вижда какво точно представлява ЕС. Там, въпреки хубавите приказки за свободно движение на хора, стоки и услуги, борбата за оцеляване е всекидневна. При при нея действа законът на джунглата, а според него силният изяжда слабия.
Пакетът "Макрон" е и своеобразен тест за това докъде се простират регулативните възможности на националните правителства и откъде започва диктатът на Брюксел. При всички случаи големите страни от ЕС много трудно биха приели да има заобикаляне на тяхното законодателство. Те наистина възприемат това като социален дъмпинг и затова битката за българските превозвачи няма да бъде лесна. Трябва да сме наясно и с технологията на вземане на решения в ЕС. Според нея от решението на транспортната комисия на Европарламента не произтича нищо. Важна е думата на Съвета на министрите на транспорта. Специално за нас е важна и информацията, която получаваме, за да знаем на кого да вярваме.


 

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 441

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 463

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 411

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 446

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 141

Идеята

автор:Стефан Продев

visibility 433

/ брой: 141

Душевна нищета

visibility 406

/ брой: 141

Блед символ

автор:Евгени Гаврилов

visibility 433

/ брой: 141

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1164

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ