08 Ноември 2024петък17:13 ч.

ВРЕМЕТО:

Времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°. Времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°.

Експерти:

Столичният градски транспорт се води към фалит

/ брой: 139

автор:Дума

visibility 2285

За риск столичният градски транспорт да бъде доведен до фалит до шест месеца предупредиха от Европейския център за транспортни политики (ЕЦТП). Според Диана Русинова сигурността на возещите се с него е също под сериозен въпрос.
От 1 юли Столичната община е повишила средната скорост на градския транспорт по определи линии. Според специалисти от центъра това е изключително опасно, като се има предвид, че вътре се возят между 50 и 100 души. "Искаме да попитаме Столична община дали тази промяна е съобразена с интензивността на трафика, скоростта на движение, пътните условия, спецификата на автобусите и редовните линии по градския транспорт, в които се допуска превоз на правостоящи пътници“, попитаха експертите. Според тях шофьорите на автобусните превозвачи са подложени на огромно напрежение, тъй като според статистиката има 830 автомобила на 1000 души, а и инфраструктурата също не е добра.
„Човек трудно би издържал повече от три часа работа при такива условия. Никой не питал шофьорите как ще им повлияе това увеличение на скоростта“, заяви Ангел Попов от ЕЦТП.
Русинова обясни, че по линиите на градския транспорт в столицата се движат нископодови градски автобуси. По периферията на града, където е възможно да се вдигнат скорости над 50 км/ч., от европейския център са насърчавали да се използват нископодови крайградски автобуси – разликата е, че те са оборудвани и с колани. Те са значително по-безопасни и позволяват такива скорости, допълни тя.

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 173

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 153

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 175

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 161

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 149

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 123

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 139

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 141

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 161

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 160

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ