08 Ноември 2024петък16:03 ч.

ВРЕМЕТО:

Времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°. Времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°.

Колонката на Александър Симов

Проповедниците на лъжата

/ брой: 92

автор:Александър Симов

visibility 24933

Кирил Петков има очевиден проблем с истината. Откакто бе имплантиран на политическата сцена той упорито се опитва да прилича на Остап Бендер с харвардски гещалт. Но нека телевизионният блясък и либералната пудра да не ви заблуждават - пред очите си имаме политик, който не е в състояние да произнесе дори и една дума, която да има покритие в реалността.
Последен пример за това стана ужасяващата катастрофа с кола на НСО, която отне човешки живот. Петков е бил само пасажер в нея и заради това е трудно да се повярва, че от първи миг той изстрелва неистина след неистина за инцидента.
Ето ви един пример. Според Петков той седнал на задната седалка и се задълбочил в 40 минутен конферентен разговор със своя щаб и заради това не бил наясно какво точно е станало на пътя. Проблемът е, че разстоянието между Добрич и Аксаково е 42 километра. За да може Петков да води толкова дълъг разговор в колата, то тя трябва да се е движила с около 55-60 километра в час. Снимките от зловещия инцидент обаче показват съвсем различна скорост. Следователно Петков отново заблуждава. Или само след 3 години в политиката той вече не е в състояние да произнесе дори и една искрена дума или се опитва да прикрие своя заповед за по-бързо каране към НСО, която директно води до фаталния инцидент. Така или иначе - лидерът на ПП за пореден път показва, че не е в състояние да бъде честен със своята публика и избиратели. Но българската политика, дори и в сегашното си насипно и раздрано състояние, не е реклама за билкова добавка и всеки, който си позволи публично да лъже по този начин, не би трябвало да има място в нея.
Да не говорим за другото.
Петков заяви, че прекратява своята кампания, защото всички трябвало да се смирим. Два дни по-късно той беше сниман на предизборни срещи. Очевидно пред нас е най-краткото и скоростно смиряване на света.
Още един изстрел в истината.
И това вече не е аномалия. Това е стил на поведение. Това е някакво постмодерно отношение към света в който фактите не са важни, важно е само какво казва Остап Бендер и в какво вярва неговата политическа секта. Те все са жертви, те все са прецакани, те все са мишена на някаква голяма конспирация.
А по същество в реалността виждаме съвсем друго. Виждаме лъжите на Кирил Петков. Видяхме и патологичното безчувствие на Найо Тицин, който слиза от колата на НСО и прави снимка на катастрофата, без дори да забележи, че в другото превозно средство има мъртъв човек. Само вижте какъв е първият му инстинкт - показността. Чак след това идва всичко останало. Хора, оперирани от съчувствие. Хора, оперирани от усещане за реалност. Виртуални зомбита, които не се способни на нормални човешки реакции, като състрадание, например.
Стигаме и до другата голяма тема - как така тези, които искат "нормална държава с правила" ползват коли на НСО по време на своята кампания. Откъде идва тази страст по привилегии? Откъде е това нагло погазване на здравия разум?
Кирил Петков прави кампании с държавни пари, като ползва кола на НСО, Никола Минчев - също. Когато опре до тях самите изведнъж се оказва, че правилата не важат, както и принципа, че всички трябва да са равни. Подобна наглост плаши със своя размер. Подобна наглост е катастрофална за всяка капчица обществен морал, която е останала край нас.
Ето това сме ние. Държавата на телевизионната лъжа и проповедниците на лъжата, които НСО вози и пази...

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 173

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 153

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 175

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 161

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 149

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 123

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 139

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 141

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 161

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 160

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ