09 Ноември 2024събота01:17 ч.

ВРЕМЕТО:

В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд. В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд.

Според изследване

Българинът е консервативен потребител

/ брой: 147

автор:Дума

visibility 2267

36,3% от 3-членните български домакинствa харчат месечно за хранителни продукти до 300 лева. Това показва 2-годишно маркетингово изследване за потребителските предпочитания и нагласи, изготвено от "e-training.bg", предаде econ.bg. Анализът включва в себе си 2 по-малки проучвания, направени в София и 6 големи града на страната. Включена е и отделна теоретична част за методологията и критериите, по които е изготвен анализът. В столицата са анкетирани над 1300 души, а в страната - 600 души. Софиянци са анкетирани на изхода на магазини от веригите хипермаркети, а хората в страната - по домовете. Зададени са им по 18 въпроса.
64,6% от анкетираните софиянци са заявили, че предпочитат основно да пазаруват във веригите супермаркети като "Билла" и "Метро". 80% от  потребителите в цялата страна са заявили, че предварително са планирали покупките. Импулсивните покупки са малък процент. Според авторите на изследването резултатите от тази част дават основание да се заключи, че българинът е консервативен потребител.
На въпроса по какви критерии избирате търговските вериги, отговорите показват, че за анкетираните определящи са качеството на стоките, цените, местоположението, разнообразието, възможността за самообслужване. Интересен факт от проучването показва, че анкетираните потребители  не правят разлика между супермаркет, хипермаркет, дискаунт или верига от супермаркет.

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 781

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 748

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 591

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 722

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 745

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 762

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 739

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 706

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 651

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 657

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 681

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 704

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ