27 Септември 2024петък09:25 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Според изследване

Българинът е консервативен потребител

/ брой: 147

автор:Дума

visibility 2085

36,3% от 3-членните български домакинствa харчат месечно за хранителни продукти до 300 лева. Това показва 2-годишно маркетингово изследване за потребителските предпочитания и нагласи, изготвено от "e-training.bg", предаде econ.bg. Анализът включва в себе си 2 по-малки проучвания, направени в София и 6 големи града на страната. Включена е и отделна теоретична част за методологията и критериите, по които е изготвен анализът. В столицата са анкетирани над 1300 души, а в страната - 600 души. Софиянци са анкетирани на изхода на магазини от веригите хипермаркети, а хората в страната - по домовете. Зададени са им по 18 въпроса.
64,6% от анкетираните софиянци са заявили, че предпочитат основно да пазаруват във веригите супермаркети като "Билла" и "Метро". 80% от  потребителите в цялата страна са заявили, че предварително са планирали покупките. Импулсивните покупки са малък процент. Според авторите на изследването резултатите от тази част дават основание да се заключи, че българинът е консервативен потребител.
На въпроса по какви критерии избирате търговските вериги, отговорите показват, че за анкетираните определящи са качеството на стоките, цените, местоположението, разнообразието, възможността за самообслужване. Интересен факт от проучването показва, че анкетираните потребители  не правят разлика между супермаркет, хипермаркет, дискаунт или верига от супермаркет.

Безплатни прегледи във ВМА за Деня на сърцето

автор:Дума

visibility 3

Как да подадем сигнал до КАТ?

автор:Дума

visibility 235

Габриел Вълков: БСП подава ръка на младите хора в България

автор:Дума

visibility 418

Държавният договор за превоз на пътници с БДЖ ще бъде удължен

автор:Дума

visibility 488

/ брой: 183

Изкуственият интелект е заплаха за работните места

автор:Дума

visibility 504

/ брой: 183

Брюксел разреши продажбата на Йетел

автор:Дума

visibility 548

/ брой: 183

БНБ предупреди за риск пред банковата система

автор:Дума

visibility 462

/ брой: 183

Гърция и Турция заедно срещу трафика на хора

автор:Дума

visibility 510

/ брой: 183

Изпълнили сме всичко за Шенген

автор:Дума

visibility 619

/ брой: 183

България домакин на учение на НАТО

автор:Дума

visibility 560

/ брой: 183

Богоугодно

автор:Мая Йовановска

visibility 1648

/ брой: 183

Майка плаче...

автор:Боян Дуранкев

visibility 1482

/ брой: 183

За тежките комплекси на македонците към България

visibility 471

/ брой: 183

Бедността като свинско със зеле

автор:Аида Паникян

visibility 597

/ брой: 183

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ