18 Септември 2024сряда17:51 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Европейски стандарти

/ брой: 126

автор:Лозан Такев

visibility 1842

По европейските стандарти се наложи постфактум в Софийското метро да се изграждат допълнително ескалатори и асансьори в станциите, предназначени за майки с деца и хора с увреждания. Вече беше открита подземната железница в столицата ни и се разбиваха мраморни стълби и фоайета, за да има същите условия и Софийският метрополитен като в европейските столици...
Не ми се е случвало да ползвам метрото в европейски градове и да се натъкна на неработещи "пътеки", ескалатори и асансьори. Как им се получава не знам, не говоря дори за уникалното и едно от най-добрите превозни средства в Европа - Московското...
У нас обаче това е честа практика. Месеци, например продължи ремонтът на "пътеката" на станция "Софийски университет" в посока "Орлов мост", защото месеци наред бяха необходими за доставката на нужните за случая резервни части...
Със седмици продължи ремонтът на ескалатора на централната станция "Сердика"... Първо левия, после - десния... Асансьорът и в момента на станция "Константин Величков" е в траен ремонт и не му се вижда краят... Пътници вече са окачили на вратата му гневен текст от името на граждани с увреждания и майки с детски колички и малки деца... Дори са посочили нова цена на билетчетата от два лева ремонта, белким това ускори някак си отстраняването  на нередностите ...
Пък аз си мисля, че при подобни практики, които, видно няма да са последните, трябва да има санкции и в ръководствата и техническите състави, които обслужват подземния градски транспорт... Даже извинение за причинените неудобства няма. Билетите продължават да се незаконно лев и шестдесет, всички получават същите възнаграждения, директорският борд е на мястото си със същите и по-високи бонуси, премиите за ръководителите и генералния директор са налице, а метрото ни "извозва" по всички правила и европейски стандарти...
 

Токът в Южна Европа - до пет пъти по-скъп

автор:Дума

visibility 541

/ брой: 178

Фон дер Лайен ни даде постен и скромен ресор

автор:Дума

visibility 577

/ брой: 178

Единайсет жени в новата Еврокомисия

автор:Дума

visibility 582

/ брой: 178

Атина иска европейско решение за мигрантите

автор:Дума

visibility 571

/ брой: 178

Накратко

автор:Дума

visibility 470

/ брой: 178

Ще се примири ли ЕП?

автор:Кристиан Вигенин

visibility 588

/ брой: 178

Светът по ръба на глобална и ядрена война

автор:Юри Михалков

visibility 592

/ брой: 178

Такса смет или национална криза с боклука?

автор:Барбара Пейчинова

visibility 542

/ брой: 178

Неуредици

автор:Барбара Пейчинова

visibility 567

/ брой: 178

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ