31 Август 2024събота14:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Засекретяване

/ брой: 213

автор:Мая Йовановска

visibility 1386

Мая ЙОВАНОВСКА


И като чуят хората тол, ясно е, че иде реч за един от големите проекти на ГЕРБ, осъществен калпаво с милиони от нашите пари. Той бе заченат с основния аргумент, че който най-много троши пътищата, трябва и най-много да плаща. И също, че ще е "печатница за пари" (по Борисов) с приходи от 1 млрд. лв. А се оказа, че създадената огромна административна структура е "импотентна" и не може да събери дори колкото приходите от винетки за леките автомобили.

Тази система, която заработи с огромно закъснение през март 2020 г., е синоним на зле свършена работа. Тя тръгна и продължава да функционира с огромни, непропорционални реверанси от страна на Борисов и сие в полза на тежките превозвачи. Гроздан Караджов, който се пънеше, също не успя да "въдвори" докрай полагащото се на тежките превозвачи.

За капак служебното правителство се готви на практика да засекрети тол системата, като я направи част от националната сигурност. Предлага се Националното тол управление да стане обект със стратегическо значение, като бъде включено в Списъка на стратегическите обекти и дейности от значение за националната сигурност. С думи прости това означава сериозно засекретяване. Последно това бе направено с части от прословутия ГКПП "Капитан Андреево", около който от месеци вървят скандали, проверки, обвинения и стана нещо като синоним най-малкото за съмнения.

Сред аргументите това да се направи е, че ако не бъде вкарана националната тол система в списъка на стратегическите обекти и дейности, то може да има отрицателни икономически въздействия. Например намаляване на постъпленията!? Аргументите са странни и дори спорни.

А иначе тази дейност, чието тръгване и функциониране бе съпроводено с поредица от скандали и все още неизяснени обвинения (МВР прати на прокуратурата материали от проверки), така ще се окаже още по-непрозрачна и по-недостъпна за граждански контрол.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Еврото идва у нас най-рано през 2026 г.

автор:Дума

visibility 1030

/ брой: 166

Данъчни проверяват българи със скъпи имоти

автор:Дума

visibility 978

/ брой: 166

Павел Дуров пуснат под гаранция

автор:Дума

visibility 1211

/ брой: 166

Мицкоски разчита на диалог със София

автор:Дума

visibility 1118

/ брой: 166

„Татнефт“ дава петрол на Унгария и Словакия

автор:Дума

visibility 964

/ брой: 166

Накратко

автор:Дума

visibility 3025

/ брой: 166

Да спасим БСП от хаоса

visibility 1562

/ брой: 166

Българският Сорос

автор:Иван Генов

visibility 1918

/ брой: 166

Престъпно

visibility 2972

/ брой: 166

Фейсбук е налагал цензура по време на пандемията

автор:Дума

visibility 1017

/ брой: 166

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ