26 Юни 2024сряда10:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Комуникационна грешка

/ брой: 88

автор:Деси Велева

visibility 2576

Няколко паркоместа, велоалея на шосето и въвеждане двупосочно движение по три централни столични улици в София успяха да предизвикат пореден катаклизъм в общественото мнение на хората от града. Свикнали години наред да не им се зачита много-много позицията и да не се питат по значими за София въпроси, сега те отново се оказаха в добре познатото положение. Властта в общината се смени, методите и похватите за работа - не.
А предизборните обещания на управляващото сдружение бяха съвсем други и трябваше да се изпълнят така, че да не остане и съмнение в изритването на модела на ГЕРБ от ул. "Московска" 33.
Някои добре познати съставни части на новото обединение ПП-ДБ-СС в минали управленски структури на общината се кълняха в нуждата от сътрудничество с хората, от обществени обсъждания, от нов тип работа и перманентна активност. А по ирония на съдбата именно транспортът на града бе една от сферите с повишена инициативност откъм идеи и предложения от "Спаси София".
А какво виждаме няколко месеца след местните избори? Пасивност, нелепи планове и спорни проекти. Даже в този случай не е най-важно дали свалената на пътя велоалея и местата за косо паркиране са непремислени, незаконни или чиста импровизация на непрофесионалисти. От второстепенно значение е и кой с кого е съгласувал документи и дали е минал по нормативния път до реализация на това недоразумение в центъра на града.
Жалкото тук е, че новата власт по нищо не се различава от предишната и онези столичани, които са дали своя глас за спечелилите изборите, сега се чувстват за пореден път излъгани, разочаровани и отчаяни.
И не става дума само за комуникационна грешка. Просто отново става болезнено ясно, че и този модел на управление е сбъркан.

БДЖ увеличава влаковете между София и Бургас

автор:Дума

visibility 723

/ брой: 118

Закриват института за анализи на Асен Василев

автор:Дума

visibility 881

/ брой: 118

Земеделци алармират: Няма вода за напояване

автор:Дума

visibility 821

/ брой: 118

Скопие отхвърля сделката със София

автор:Дума

visibility 949

/ брой: 118

ЕС забранява руските дарения за партиите

автор:Дума

visibility 912

/ брой: 118

Терористични атаки с 19 жертви в Дагестан

автор:Дума

visibility 889

/ брой: 118

Нови 1,4 млрд. евро за оръжие за Украйна

автор:Дума

visibility 775

/ брой: 118

Историята като фарс

автор:Александър Симов

visibility 957

/ брой: 118

АНТИБАЙГАНЬО!? ЗАЩО ПЪК НЕ?

автор:Лозан Такев

visibility 979

/ брой: 118

Мицкоски отвори „Българския фронт“

автор:Дума

visibility 901

/ брой: 118

БСП да размрази отношенията с Радев

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 118

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ