11 Септември 2024сряда20:13 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Търговски паркове изместват моловете

/ брой: 173

автор:Дума

visibility 84

Търговските паркове, при които магазини от различни вериги имат общ паркинг, са в процес на изключително бърз растеж както в България, така и в целия регион на Централна и Източна Европа (ЦИЕ), пише в анализ на консултантска компания на пазара на имоти. Търговските паркове в процес на изграждане в ЦИЕ са повече от изгражданите молове, което затвърждава тенденцията за траен интерес към този формат от страна на инвеститори, търговци и потребители.
В региона има силен интерес към ритейл парковете, който се изразява не само в строителството на нови площи, но и в навлизането на нови концепции. Докато в България миксът от магазини на територията на търговските паркове все още се придържа към класическите оператори, като достъпни магазини за мода и обувки, супермаркет, електроника, мебели, магазини от типа „Направи си сам“ и отскоро - места за хранене, на развитите пазари вече има и кина, хотели, споделени офис площи и други. Ритейл парковете се наложиха като практични места за пазаруване, докато при моловете фокусът пада върху потребителското преживяване и забавления, посочват консултантите.
Средната гъстота на ритейл парковете в Централна и Източна Европа е 92 кв.м на 1000 жители. Активните инвестиции в сегмента бързо променят тези показатели, но България все още е под средното ниво за страните от региона. Все пак страната ни изпреварва Полша, но в Унгария има 172 кв.м ритейл паркове на 1000 жители.

България изпревари Полша в търговията с Китай

автор:Таня Глухчева

visibility 401

/ брой: 173

Искаме пари от резерва на ЕС заради сушата и пожарите

автор:Дума

visibility 389

/ брой: 173

Шенген по въздух и вода удари визите за туристи

автор:Дума

visibility 390

/ брой: 173

Спад в заводското производство за 19-и пореден месец

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 173

Война на дронове между Русия и Украйна

автор:Дума

visibility 406

/ брой: 173

Германия върна граничния контрол

автор:Дума

visibility 441

/ брой: 173

Висши военни в САЩ подкрепиха Харис

автор:Дума

visibility 393

/ брой: 173

Накратко

автор:Дума

visibility 1061

/ брой: 173

Левица към бъдещето

автор:Александър Симов

visibility 624

/ брой: 173

По пътя на просветата

автор:Барбара Пейчинова

visibility 556

/ брой: 173

Лоша диагноза

автор:Мая Йовановска

visibility 829

/ брой: 173

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ